تبیان، دستیار زندگی

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز:

تبیان، منبع اطلاعاتی جامع و یکی از 10 سایت پربازدید فارسی زبان در دنیاست

حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی؛ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز، در حاشیه بازدید مدیران و کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی استان های تهران و البرز از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان گفت: تبیان، منبع اطلاعاتی جامع و یکی از 10 سایت پربازدید فارسی زبان در دنیاست.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بازدید مدیران و کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی در  استان های تهران و البرز از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
حجت الاسلام مسعودی ضمن اشاره به اینکه دنیای امروز غرق در فضای مجازی شده است، به گونه ای که در حال حاضر مشتری های فضای مجازی خیلی بیشتر از فضای حقیقی شده است، از اینکه برخی افراد فضای مجازی را باور کرده اند و فرقی میان  فضای مجازی و حقیقی قائل نیستند، ابراز تأسف کرد.
وی افزود: ضرورت آشنایی با فضای مجازی باعث شده تا یک دوره آموزشی ویژه برای مدیران ادارات و کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز تدارک دیده شود که بخشی از این دوره آموزشی، به بازدید از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان که سابقه درخشانی در فضای مجازی دارد، اختصاص داده شده است.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: با توجه به وجود شاخه هایی از وب سایت تبیان در هراستان و گستردگی مطالب و فعالیت های آن در فضای مجازی باعث خواهد شد تا بتوانیم از تجربیات این موسسه فرهنگی در زمینه استفاده بهینه در فعالیت های خود بهره مند شویم.
حجت الاسلام مسعودی عنوان داشت: برای اینکه بتوانیم در فضای فرهنگی کشور موثر و پویا باشیم، نیازمند کسب تجربیات و آموزش های لازم از متخصصین این امر هستیم که الحمدلله، موسسه تبیان توانسته این تجربیات را در اختیار مدیران و کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز قرار دهد.
وی افزود: مدیران و مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی باید بدانند که فضای مجازی قابل انکار نیست و نمی توان آن را از بین برد، بلکه باید با رعایت نکات امنیتی، از این فضای برای پیشبرد مقاصد خود بهره برد.
حجت الاسلام  مسعودی با تاکید بر ظرفیت های موسسه تبیان گفت: مدیران استانی سازمان تبلیغات اسلامی می توانند به عنوان یک مبلغ و معرف، در سطح استان به عرضه خدمات متنوع این موسسه به خانواده ها و اقشار مختلف جامعه فعالیت داشته باشند.
وی افزود: ما باید به میزان دیگر کشورهای دنیا در فضای مجازی پیشرفت داشته باشیم تا یتوانیم بهره کافی را از این فرصت بدست آمده ببریم.
حجت‌الاسلام مسعودی با تأکید بر اهمیت نقش خانواده در خصوص بهره‌گیری درست از فضای مجازی، گفت: پدران و مادران باید با بر عملکرد فرزندان خود در فضای مجازی کنترل داشته باشند.
وی بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی به‌تنهایی نمی‌توانند در این زمینه نفوذ کنند، گفت: مسئولان حوزه اجرایی و خانواده‌ها باید از جوانان محافظت کرده تا تلاش‌های دشمنان در فضای مجازی ناکام بماند.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان داشت: مشاهده اقشار بازدید کننده تبیان، خود گواه بر موفقیت آن در عرصه فضای مجازی کشور می باشد که باعث شده تا در میان 10 سایت برتر فارسی زبان در دنیا قرار بگیرد.
وی افزود: آشنایی هرچه بیشتر مردم با وبسایت تبیان، باعث خواهد تا حداقل کمتر از وبسایت ها و جستجوگرهای خارجی استفاده کنند و نمامی نیازهای خود در این فضا را از وبسایت تبیان که یک بستر مناسب و امن برای خانواده ها و تمامی اقشار جامعه اسلامی است، برطرف کنند.
حجت‌الاسلام مسعودی با اشاره به عدم تخصیص بودجه به مراکز فرهنگی توسط دولت در سال آینده گفت: عدم آگاهی از ظرفیت های موسسات فرهنگی همچون تبیان باعث اتخاذ چنین تصمیمی شده که بزرگترین مانع در پشرفت آن ها خواهد بود.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با پیشنهاد پرداختن به موضوعات اخلاقی و دینی در کنار اسطوره سازی قهرمانان ملی در تولید بازی های رایانه ای گفت: اشاره نکات دینی و اخلاقی قهرمانان ملی در بازی های رایانه، یکی از نکات ظریف و به جا مانده از صنعت بازی های رایانه ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.
گفتنی است، صبح امروز، مدیران و کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی در استان های البرز و تهران، در روز سه شنبه مورخ 28/09/1396 به بازدید از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان پرداختند که در این جلسه ابتدا سید حیدر مرتضوی شاهرودی؛ قائم مقام مدیرعامل و محمدرضا سلطانی شیرازی مدیر روابط عمومی موسسه تبیان به ارائه توضیحات در خصوص فعالیت های متنوع تبیان پرداخته و در ادامه نیز، بازدید مهمانان از طبقات این موسسه و آشنایی با فعالیت های مختلف تبیان، انجام شد.