تبیان، دستیار زندگی
ما برای پیدا کردن آزمایشگاه مجازی که در مطلب قبلی دیدید، وقت زیادی صرف کردیم.این هفته چند آزمایش را از میان تکالیف آن انتخاب و برای شما ترجمه کردیم تا کمی بیشتر با آن آشنا شوید....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک آزمایشگاه جدید

یک آزمایشگاه جدید 

یک آزمایشگاه جدید 

یک آزمایشگاه جدید 

یک آزمایشگاه جدید 

یک آزمایشگاه جدید 

یک آزمایشگاه جدید 

یک آزمایشگاه جدید

ما برای پیدا کردن آزمایشگاه مجازی که در مطلب قبلی دیدید، وقت زیادی صرف کردیم.این هفته چند آزمایش را از میان تکالیف آن انتخاب و برای شما ترجمه کردیم تا کمی بیشتر با آن آشنا شوید. در واقع ما دو آزمایشگاه پیدا کردیم، یکی همان بود که دیدید. دومی را هم این هفته به شما هدیه می‌کنیم. کار با قبلی ساده تر است و تعداد آزمایش های تعریف شده برای آن بیشتر است.

ما محدودیت هایی هم دارد، مثلاً نمی توان محلولها را به جوش آورد. در عوض در آزمایشگاه این هفته می‌توانید هر کاری بخواهید انجام دهید و مهم تر از همه اینکه حجم آن بسیار کمتر از قبلی است و DownLoad کردن آن زمان کمتری می‌برد. یک حسن بزرگ دیگر هم دارد. می‌توانید آزمایش‌ها و مواد جدیدی را برای آن تعریف کنید. برای این کار ، مراحل زیر را دنبال کنید: ابتدا نرم افزار را دانلود کنید. پس از unzip کردن فلدر آن ، فایل exe را اجرا کنید تا نرم افزار روی کامپیوتر شما نصب شود. برای تعریف کردن یک آزمایش جدید روی گزینهFile در بالای صفحه Chemlab کلیک کنید و سپس رویCreate New UDL کلیک کنید. باقی کار را به خود شما واگذار می‌کنیم.