تبیان، دستیار زندگی

مجله دانلود ویژه هفته وحدت منتشر شد

وبسایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان با هدف گرامیداشت هفته وحدت مجله ای الکترونیکی برای دانلود برنامه ها و نرم افزارهای پرطرفدار مذهبی منتشر کرده است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مجله دانلود ویژه هفته وحدت
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، باشگاه کاربران موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این مجله را طراحی و منتشر کرده است.
«برنامه محمد رسول الله (ص)/ مجله دانلود ویژه هفته وحدت/ برنامه زیارت صوتی پیامبر اکرم (ص) / برنامه زیارت مجازی حرم رسول الله (ص)/ برنامه پس زمینه‌های پیامبر مهربانی‌ها» مجموعه برنامه های اندرویدی هستند که بر بستر تلفن همراه طراحی شده و می توانند مخاطب را با محتوای مربوط به زندگی رسول گرامی اسلام آشنا کند.
در این مجموعه نسخه الکترونیک کتابهایی هم منتشر شده که در بستر ویندوز و اندروید قابل بارگزاری و مشاهده است و می توان به «فرازهایی از تاریخ پیامبر اسلام / جرعه‌های رسالت؛ ارمغانی از دُرواژه‌های نبوی (ص) / اخلاق نبوی / سلسله مباحث وهابیت شناسی زیارت پیامبر و اولیاء / مسیر هجرت رسول خدا / تعمیر و توسعه مسجد شریف نبوی در طول تاریخ » اشاره کرد.
این برنامه ها و کتابها به صورت رایگان در بخش کاربری تبیان منتشر شده و در نشانی https://www.tebyan.net/ قابل بارگزاری ست.