تبیان، دستیار زندگی
خدا نکند در هیچ زمین لرزه ای گیر بیفتید، اما اگر حس ماجراجویی تان گل کرده و می‌خواهید یک زلزله واقعی را از نزدیک حس کنید، باز هم مدرسه اینترنتی به کمک شما آمده است. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حس کردن زلزله

زلزله

خدا نکند در هیچ زمین لرزه ای گیر بیفتید، اما اگر حس ماجراجویی تان گل کرده و می‌خواهید یک زلزله واقعی را از نزدیک حس کنید، باز هم مدرسه اینترنتی به کمک شما آمده است.
با download و اجرا کردن این برنامه، نرم افزاری خواهید داشت که می‌تواند وقوع زلزله در انواع ساختمانها را طوری برایتان شبیه سازی کند که انگار خودتان آنجا حضور دارید. در ضمن می‌تواند ماجرا را از هر زاویه دیدی که دوست دارید به شما نشان بدهد.
برای استفاده از لینک های زیر باید ابتدا نرم افزار مورد نظر را دانلود کنید. پس از دانلود و نصب آن، دوباره به همین صفحه برگردید و روی لینک های زیر کلیک کنید تا خانه مورد نظرتان ساخته شود.
خانه آجری
خانه بتونی
خانه با اسکلت آهن
خانه چوبی
در صفحه شبیه ساز با استفاده از دکمه های جهت نما می‌توانید حرکت کنید. با کلیک کردن روی دکمه سمت چپ صفحه می‌توانید زاویه دیدتان را عوض کنید. کلیک کردن روی دکمه menu، برایتان منویی را باز می‌کند که می‌توانید با استفاده از آن شدت زلزله را انتخاب کنید.

حس کردن زلزله  

نویسنده:ساناز فرهنگی