تبیان، دستیار زندگی

 کنگره ملی عالم واقف «شیخ تهرانی (ره)»

معاونت شبکه‌های اجتماعی موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، به عنوان یکی از حامیان معنوی کنگره ملی عالم واقف «شیخ تهرانی (ره)» (وصی امیرکبیر)، اقدام به پشتیبانی این طرح ارزشمند در فضای مجازی نموده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کنگره ملی عالم واقف «شیخ تهرانی (ره)»
کنگره ملی عالم واقف «شیخ تهرانی (ره)» به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران و با همکاری موسسه راه ناتمام و  پشتیبانی معنوی معاونت شبکه‌های اجتماعی تبیان برگزار می‌شود.
مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن ماه تمدید شد.
معرفی کنگره:
کنگره ملی عالم واقف «شیخ تهرانی (ره)» با هدف آشنایی بیشتر با ابعاد شخصیتی و سیره این عالم جلیل‌القدر، معرفی آثار فاخر و ارزشمند این عالم، نمودار ساختن زوایای پنهان شخصیتی ایشان، لزوم آشنایی و ارتباط بیشتر نسل جوان با آستان های متبرکه و حیات فکری سیاسی علمای قدیم و در نهایت الگوگیری از سیره شخصیتی علمای بزرگ شیعه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی بویژه موقوفات و …  فعالیت خواهد داشت.
این عالم بزرگوار از بزرگ‌ترین شخصیت‌هاى عصر خود در میان شیعیان و از برجسته‌ترین چهره‌هاى درخشان علم، اخلاق و فضیلت است و تا جایی که جان داشته است در راه ترویج احکام الهی، ساخت و مرمت عتبات عالبات و مبارزه با فرقه بابیت فعالیت داشته است.
کنگره ملی عالم واقف «شیخ تهرانی (ره)» در چهار بخش آثار علمی (فراخوان مقاله)، آثار ادبی (شعر، داستان کوتاه، خاطره، دل نوشته، قطعه ادبی و...)، آثار هنری (عکس، پوستر، طراحی، تایپوگرافی، لوگو و نقاشی، موشن، اپ، نرم افزار) و آثار مجازی (سایت، وبلاگ و فضای مجازی (شبکه های اجتماعی) فراخوان داده است.
کنگره ملی عالم واقف «شیخ تهرانی (ره)»
زمان‌بندی کنگره:
مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن ماه تمدید شد.

کنگره ملی عالم واقف «شیخ تهرانی (ره)»
ارسال آثار:
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موضوعات و محورهای پیشنهادی کنگره و همچنین جهت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره، به سایت irconference.ir مراجعه نمایند.
باشگاه کاربران تبیان