تبیان، دستیار زندگی
پرهام از بریتانیا: شما ازدواج کرده اید یانه؟ آیا مورد استقبال هواداران تیم بولتون قرار می گیرید؟ آیا ایرانی های مقیم انگلیس به تماشای مسابقه تان می آیند؟ هنوز مجردم، اما به زودی ازدواج خواهم کرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاسخ آندرانیک به سوالات هوادارانش

سایت بی بی سی با آندرانیک تیموریان بازیکن ایرانی بولتون گفت و گوی مفصلی داشت و سوالات هواداران او نیز در این مصاحبه ها پرسیده شد.

برخی از سوال و جوابها با تیموریان را بخوانید؛


پرهام از بریتانیا: شما ازدواج کرده اید یانه؟ آیا مورد استقبال هواداران تیم بولتون قرار می گیرید؟ آیا ایرانی های مقیم انگلیس به تماشای مسابقه تان می آیند؟

- هنوز مجردم، اما به زودی ازدواج خواهم کرد. دو سه ماه اول که آمدم کمی مشکل بود اما حالا مرا دوست دارند و خیلی تشویق می کنند. وقتی به میدان بازی می آیم مرا خیلی دوست دارند. تماشاچیان ایرانی هم می آیند، مخصوصا دوستانم.


در ساعات بیکاری چه می کنید؟

- اکثر اوقات بیکاری کتاب می خوانم و فیلم تماشا می کنم گاهی برای گشت و گذار در شهرهای کوچک اطراف بولتون می روم.


بابگین از بریتانیا: قرار داد شما با بولتون چه زمانی تمام می شود و وقتی که قراردادتان تمام شد، قصد دارید در چه تیمی بازی کنید؟

- قرارداد من با بولتون در سال 2008 تمام می شود میل دارم دوباره در بولتون بازی کنم اما نمی دانم شرایط چگونه خواهد بود.


شایعه ای که تیم آرسنال به شما پیشنهاد بازی داده است، درست است؟

- تیم آرسنال با مدیر برنامه های من صحبتی کرده بود، اما نه با خود من.


چقدر فکر می کنید که با توجه به مهره های اصلی تیم بولتون شانس این وجود دارد که تیم بولتون به شما پیشنهاد قرارداد دوباره بدهد؟

- به نظر شخصی خودم و به دلیل اینکه تا حال خوب بازی کرده ام و اینکه جوان هستم و فقط بیست و چهار سال دارم فکر می کنم تیم بولتون میل دارد من بیشتر بمانم، اما دقیق نمی دانم.


آرش از تهران: دلتان برای ایران تنگ می شود؟

- مسلما که بعضی وقت ها دلتنگ می شوم با وجود اینکه تنها نیستم دوستانی دارم اما بازهم دلتنگ می شوم.


ابرام از آمستردام: آیا تا به حال در مقابل کریستیانو رونالدو بازی کردید و از اینکه در لیگ انگلستان بازی می کنید چه احساسی دارید؟

- در جام جهانی بازی در مقابل کریستیانو رونالدو بازی کرده ام. بازیکن خیلی خوب و تکنیکی هست. خوب من اولین بازیکن آسیایی هستم که در لیگ انگلیس بازی می کنم و خیلی خوشحال هم هستم و افتخار می کنم.


فرهاد 16 ساله از کنت: من برای تیم محلی "لنگلی" بازی می کنم و می خوام بدانم که چطور می تونم یک فوتبالیست بزرگ بشوم؟

- من توی هر سنی که فوتبال بازی می کردم آزرو می کردم که در باشگاه اروپایی بازی کنم این یک شبه اتفاق نیفتاد با پشت کار می توان به هر آرزویی دست یافت.


شاهرخ از نیواورلئان، آمریکا: چه تفاوتی را بین بازیکنان آسیایی و اروپایی می بینید؟ چرا تیم های اروپایی همیشه تیم های برتر جهان هستند؟

- سبک بازیکنان اروپایی و آسیایی خیلی فرق می کند. تلاش و پشتکار در بین بازیکنان آسیایی هم هست. اما فکر نمی دانم چرا بعضی از بازیکنان آسیایی دل به کار نمی دهند. به نظر من فقط دلیلش این است.


نوع غذاهایی که مصرف می کنی، چه تغییری پیدا کرده است؟

- غذای های که ما اینجا می خوریم اکثرا آب پز است و بازیکنان نمی توانند غذای سرخ کرده بخورنند. بدن ما را برای چاقی و فشار خون همیشه آزمایش می کنند و دکترها دستور غذایی را به آشپز باشگاه می دهند.


احسان امیرزاده از مشهد: همه بچه ها اینجا مسابقه های بولتون را تماشا می کنند و به تو افتخار می کنند. حالا که به آرزویهایت که دوست داشتی تو ترکیب بیست و چهار تای جام جهانی باشی و آرزوی بازی دریک باشگاه اروپایی را داشتی رسیدی، چه احساسی داری؟

- احساسی خیلی خوبی دارم با پشتکار و کمک خانواده و خدا به آرزوهایم رسیدم. ولی تازه اول کار است من تازه عضو باشگاه اروپایی شدم و آرزو می کنم که بازیکن خوبی باشم.