تبیان، دستیار زندگی
ایت اگر از موسیقی یك سایت خوشتان آمده و می خواهید آنرا دانلود كنید از 2 روش زیر استفاده كنید . روش اول : روی صفحه ای كه خواستار صدای پس زمینه آن هستید رفته و كلیك راست كنید. حال روی SOURCE كلیك كنید تا صفحه متن دستو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نحوه ذخیره صدای پس زمینه یک سایت

اگر از موسیقی یك سایت خوشتان آمده و می خواهید آنرا دانلود كنید از 2 روش زیر استفاده كنید .


روش اول :

روی صفحه ای كه خواستار صدای پس زمینه آن هستید رفته و كلیك راست كنید. حال روی SOURCE كلیك كنید تا صفحه متن دستورات آن باز شود. می توانید از منوی VIEW و سپس گزینه SOURCE نیز همین عمل را انجام دهید. در این صفحه به دنبال عبارت BGSOUND بگردید. زمانی كه آن را پیدا كردید در مقابل آن نام فایلی را می بینید. مثلا به صورت MUSIC.MID این نام را بردارید و در نوار آدرس سایت، آخرین عبارت(كه پس از آخرین / آمده است) را حذف كرده و بجایش این نام را یعنی MUSIC.MID را تایپ كنید و نهایتا كلید ENTER را بزنید.فایل صوتی را دریافت کنید!!!

برای مثال اگر آدرس بدین صورت بود:

HTTP://WWW.TEBYAN.COM/INDEX.HTM

آن را به شكل نشان داده شده تغییر دهید:

HTTP://WWW.TEBYAN.COM/MUSIC.MID

اما ممكن است این نام به تنهایی استفاده نشده باشد بلكه با یك شاخه نیز همراه باشد : INDEX/MUSIC.MID . شما می بایست آن شاخه را نیز به آدرس URL در نوار آدرس بیفزایید :

HTTP://WWW.TEBYAN.COM/INDEX/MUSIC.MID

در حالت سوم، ممكن است طراح سایت از یك آدرس كامل استفاده كرده باشد كه در اینصورت تمام آن آدرس را بردارید و جایگزین تمامی آدرس موجود در نوار آدرس كنید .


روش دوم :

همانطور كه می دانید هر آنچه كه در اینترنت می بینید و می شنوید در كامپیوتر شما جهت بازدید به شكل OFFLINE ذخیره می شود. پس حتما صدای پس زمینه یك سایت هم در بین آنها وجود دارد. پس ابتدا در INTERNET EXPLORER به منوی TOOLS رفته و گزینه INTERNET OPTION را انتخاب كنید. حال در سربرگ GENERAL در پانل TEMPORARY INTERNET FILES كلید SETTINGS را بزنید. در پنجره باز شده كلید VIEW FILES را بفشارید تا همه فایل‌های اینترنتی بازدید شده را ببینید. از آنجایی كه پسوند فایل صوتی پس زمینه سایت‌ها معمولا MID می باشد در آنجا فایل‌های دارای این پسوند را جستجو نمایید.

منبع : FAFAIT.IR


مطالب مرتبط :

1. آشنایی با ساختار آدرسهای اینترنتی

2. معرفی کلید های میانبر اینترنت اکسپلورر

3. نکاتی کاربردی درباره فایرفاکس

4. پیکاسا: لذت كار كردن با تصاویر