تبیان، دستیار زندگی
نگم رسول خطیبی مهاجم ریز نقش تیم ملی کشورمان بعد از جدایی از تیم شارجه بخاطر مشکلاتی که با سرمربی این تیم پیدا کرد به تیم الامارات پیوست تا در کنار کاپیتان و مهاجم این تیم یعنی رضا عنایتی زوج خط حمله ایرانی این تیم را...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خطیبی : آمده ام بجنگم


رسول خطیبی مهاجم ریز نقش تیم ملی کشورمان بعد از جدایی از تیم شارجه بخاطر مشکلاتی که با سرمربی این تیم پیدا کرد به تیم الامارات پیوست تا در کنار کاپیتان و مهاجم این تیم یعنی رضا عنایتی زوج خط حمله ایرانی این تیم را تشکیل بدهند. تیمی که بعد از سه بازی خوبی که در اول فصل انجام داد دیگر نتوانست دوام بیاورد و تا پایان هفته نهم با تنها 8 امتیاز در رده نازل دهم جدول قرار گرفت. حالا چشم امید مسئولان و هواداران این تیم، خط حمله است. جایی که باید گلزنی‌های این دو ایرانی، امید را در بین هواداران این تیم برای ماندن در دسته یک زنده کند. رسول در اولین بازی خود برای این تیم مکمل حرکت هموطن خود شد و گل پیروزی بخش الامارات را به ثمر رساند تا به آینده امیدوار باشند.

بعد از این پیروزی گفتگویی را با این بازیکن انجام داده‌ایم که با هم می‌خوانیم:


آقای خطیبی، علیرغم تمامی شایعات در مورد تیم جدید با یک تیم دیگر اماراتی قرار داد بستید!

بله با توجه به چند پیشنهادی که از امارات و ایران داشتم به تیم‌الامارات پیوستم و تا آخر فصل در خدمت این تیم خواهم بود.


مبلغ قرارداد شما در این نقل و انتقال چقدر بوده؟

بگذارید فعلاً در مورد مسایل مالی صحبتی نکنیم.


شما تیمی انتخاب کرده‌اید که از تیم قبلی خیلی ضعیف‌تر است. فکر می‌کنی می‌توانی موفق باشی؟

من فکر نکنم این تیم آن‌چنان هم ضعیف باشد و انسان باید بعضی مواقع شرایط سخت را هم تجربه کند و با شرایط سخت بجنگد و من هم امیدوارم با کمک رضا عنایتی در این شرایط سخت موفق باشیم.


فکر نکردید با توجه به مشکل این مربی با کعبی و حدودی هم عنایتی، شما هم باز به مشکل بخورید؟

گمان نکنم چنین چیزی پیش بیاید و خود مربی خواستار این شده که من به این تیم بروم و انشا‌اله که مورد و مشکلی پیش نمی‌آید.


نظرتان در مورد کعبی که بالاخره از این تیم رفت چیست؟

کعبی از بازیکنان بسیار خوب فوتبال ماست و امیدوارم هرجا که بازی می کند ، موفق باشد و خود او با توجه به مشکلات با مربی جدید این تصمیم را گرفت که از این تیم برود و این سه ماه را جای دیگری بازی کند و خود حسین خواست که من به الامارات بیایم تا بتواند از این مشکلات رهایی پیدا کند و من هم همه صحبت‌هایم را با او در میان گذاشتم و با رضایت او به این تیم آمدم.


حدس می‌زنید با وجود رضا می‌توانید در این تیم موفق باشید؟

مطمئناً با وجود آقا رضا ما تلاش خود را برای موفقیت تیم‌مان انجام خواهیم داد و به این جریان امید زیادی داریم.


نظرتان در مورد بازی و اولین گلی که زدید چیست؟

این بازی، بازی بسیار سختی برای ما بود و در برابر تیمی قرار گرفته بودیم که تا حالا نتایج بدی نگرفته بود و تیم سخت کوشی بود و خدا را شکر که در اولین بازیم به کمک رضا گلزنی کردم.


در اواخر بازی و در دقایق تلف شده بازی مصدوم شدید وضعیت مصدومیت‌تان چطور است؟

من بعد از بازی تیم ملی اصلاً تمرین نکرده بودم تا روزی که اولین تمرینم را با الامارات انجام دادم فشار زیادی به خودم آوردم که مصدومیت جزیی پیدا کردم و مسئله خاصی نیست.


واما بحث در مورد صحبت کردن مربی تیم ملی با تو در مورد رفتن به استقلال که در ایران حسابی جنجال به پا کرد...

من اصلاً در این موارد دوست ندارم صحبتی بکنم. ولی در کل آقای قلعه‌نویی با من صحبتی نکردند و برای رفتن به استقلال صحبتی در میان نبوده.


مقصد بعدی شما بعد از اتمام قرارداد چیست؟

من ابتدا می‌خواهم بتوانم در مدت قرار دادم با الامارات برای این تیم مثمرثمر باشم و همچنین در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی. بعد از آن پیشنهاداتم را بررسی می‌کنم و تصمیم می‌گیرم.

اولین گل خطیبی برای الامارات