تبیان، دستیار زندگی
گ قهرمانان اروپا امشب چه کسی قربانی میشود؟ دور برگشت مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب و فردا با برگزاری هشت دیدار به پایان می رسد. تیم فوتبال بارسلونا که در دیدار رفت در نیوکمپ با نتیجه 2 بر یک مغلوب لیو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دور برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

امشب چه کسی قربانی میشود؟


دور برگشت مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب و فردا با برگزاری هشت دیدار به پایان می رسد.

تیم فوتبال بارسلونا که در دیدار رفت در نیوکمپ با نتیجه 2 بر یک مغلوب لیورپول شده بود امشب باید آخرین شانس های صعود خود را در آنفلید جستجو کند .رایکارد که امشب اکثر ستاره های خود را در اختیار دارد می داند که در صورت صعود نکردن به مرحله بعد هجومی تمامی رسانه های اسپانیایی را در بر خواهد داشت .تیم بارسلونا با پیروزی یک بر صفر نیز باز هم مجوز صعود را نخواهد گرفت .

دیگر دیدار حساس امشب را دو تیم والنسیا و اینتر برگزار خواهند کرد . این دیدار در حالی برگزار می شود که تیم والنسیا موفق شده است در دیدار رفت تیم اینتر را با نتیجه 2 بر2 در سن سیرو متوقف کند تا بتواند با حداقل پیروزی در مستایا جشن صعود را برگزار کند .هواداران والنسیا امید زیادی به صعود تیمشان به مرحله بعد دارند و استقبال زیادی از این بازی خواهند کرد .اما آن طرف مانچینی نمی تواند نگرانی خود را بروز ندهد و باید برای راضی نگه داشتن هواداران خود با دست پر به ایتالیا بازگردد.

اما سری هم بزنیم به فرانسه جایی که لیون می تواند با حداقل پیروزی در برابر دیگر نماینده ایتالیا یعنی رم صعود خود را قطعی کند . این دو تیم در حالی که در دیدار رفت یک بازی تماشایی و هجومی را از خود به معرض نمایش گذاشتند اما نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند تا 90 دقیقه دیگر تکلیف تیم صعود کنننده را تعیین کند .

در آخرین دیدار امشب دو تیم چلسی و پورتو یک جدال نفس گیر را برگزار خواهند کرد .خوزه مورینیو تنها با پیروزی در برابر شاگردان و تیم سابقش آرام خواهد گرفت تا تساوی بازی رفت را به فراموشی بسپارد .

اما چیزی که به بازیکنان تیم پورتو انگیزه می دهد بازی در مقابل مربی سابق خودشان است و این باعث جذاب شدن این دیدار خواهد شد .تیم چلسی به دلیل زدن گل در زمین حریف حتی با یک تساوی نیز صعود خواهد کرد .

همچنین فردا نیز 4 دیدار برگزار خواهد شد که برنامه آن را در زیر ملاحظه می کنید

بایرن مونیخ - رئال مادرید (بازی رفت 2-3)

آرسنال – آیندهوون (بازی رفت 1-1)

میلان – سلتیک (بازی رفت 0-0)

منچستر یونایتد – لیل (بازی رفت 1-0)

بایرن مونیخ بازنده ی امیدوار