تبیان، دستیار زندگی

با موضوع زندگی علما و بزرگان؛

نرم افزار«با فرزانگان» تولید شد

مسؤول گروه تبلیغی رسانه گستر امین از تولید نرم افزار«با فرزانگان» با موضوع زندگی علما و بزرگان دینی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
نرم افزار«با فرزانگان» تولید شد
حجت الاسلام مجتبی طاهری با اشاره به فعالیت های گروه تبلیغی رسانه گستر امین در سال جاری عنوان کرد: یکی از تولیدات شاخص این گروه تبلیغی، نرم افزار بزرگ امیرمؤمنان(ع) است که ساخت آن بیش از یکسال زمان برده است.
وی افزود: این نرم افزار فراتر از نرم افزارهای چند رسانه ای موجود است و به صورت یک نرم افزار تعاملی تولید شده است که کاربر می تواند در محیط حرم و ضریح حضور مجازی داشته باشد و در بخش دیگری از این نرم افزار مصاحبه با برخی از علما و بزرگان درباره مسائل دینی در نظر گرفته شده است که کاربر می تواند با انتخاب هرکدام از آنها، از فیلم و صوت آن استفاده کند.
مسؤول گروه تبلیغی رسانه گستر امین تصریح کرد: نرم افزار دیگری که در دست ساخت است «بافرزانگان» نام دارد که کار جمع آوری مطالب مربوط به اندیشمندان و بزرگان و علما با همکاری مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما انجام شده است.
وی ادامه داد: کار رسانه ای این اثر که به زندگی بیش از 202نفر از علما، بزرگان و اندیشمندان اسلامی می پردازد برعهده گروه ما قرار دارد که زندگی بزرگانی مانند آیت الله شاه آبادی، آیت الله بهجت و دیگر بزرگان در این اثر مورد توجه قرار گرفته است.
حجت الاسلام طاهری اضافه کرد: در واقع این نرم افزار، مجموعه ای کامل از زندگی نامه، عکس، صوت و فیلم هایی است که در آرشیو مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما موجود بوده و در این نرم افزار به صورت یک کار رسانه ای جمع آوری و در اختیار مخاطب قرار گرفته است و کار ساخت نسخه دوم این اثر نرم افزار با پرداختن به زندگی ۲۰۰ نفر دیگر از علما و بزرگان، از مهرماه کلید می خورد.
وی ساخت دو اثر درباره مدافعان حرم را از دیگر برنامه های این گروه تبلیغی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مدافعان حرم، دو اثر را با این موضوع در دستور کار قرار داده ایم که ساخت مستند زندگی شهید علیدوست از شهدای قمی مدافع حرم که تاکنون پیرامون شخصیت و زندگی وی هیچ اثری تولیدنشده است، یکی از این دو اثر است.
وی تأکید کرد: نگارش فیلمنامه نماهنگی با موضوع حمله تروریستی به ایران نیز در دستور کار گروه تبلیغی رسانه گستر امین قرار دارد که با همکاری سپاه و در منطقه لوشان تصویربرداری آن انجام می شود.
منبع: خبرگزاری رسا