تبیان، دستیار زندگی

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان خبر داد

مجمع شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان به‌زودی برگزار می‌شود

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی از برگزاری مجمع شورای مرکزی تشکل متبوعش در هفته‌های‌ آتی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مجمع شورای مرکزی جمعیت آبادگران
به گزارش تبیان به نقل از ایسنا؛ علیرضا امینی با اشاره به فعالیت‌های تشکل متبوعش بعد از انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: جمعیت آبادگران اساساً در انتخابات اخیر در راستای تشویق مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی عمل کرد و اقدامات ما در عرصه انتخابات به این اختصاص یافت که نمایندگان‌مان در دفاتر استانی هم حضور حداکثری مردم در رأ‌ی‌گیری را تشویق کنند که دبیرکل جمعیت نیز در همین راستا موضع‌گیری کرد.

وی افزود: ما هیچ بیانیه‌ یا اطلاعیه‌ای درحمایت از شخص یا جریان خاصی در انتخابات اخیر نداشتیم اما قطعاً نگاه‌مان به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این است که فهرستی قوی از کاندیداها را منتشر کنیم.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان با بیان اینکه ما در حال حاضر برای حضور موثر در انتخابات مجلس یازدهم، رایزنی‌ها را آغاز کرده‌ایم، گفت: اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران هم در همین زمینه کار خود را آغاز کرده‌اند تا بتوانیم با برنامه‌ای دقیق و با گزینش کاندیداهای قدرتمند به انتخابات مجلس وارد شویم.

امینی در پایان اعلام کرد: مجمع شورای مرکزی جمعیت آبادگران نیز در هفته‌های آتی برگزار می‌شود و ما در حال حاضر مشغول فراهم کردن مقدمات برگزاری آن هستیم.
منبع: ایسنا