تبیان، دستیار زندگی
شد  مدیر پایگاه اینترنتی یاحق گفت: حوزه علمیه اگر خواستار ایجاد تحول فرهنگی در اینترنت است باید به آموزش اینترنت و وبلاگ نویسی در بین طلاب بها بدهد. به گزارش رسا مدیر سایت یا حق ضمن بیان این مطلب افزود: در عصری قرا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر یک پایگاه اینترنتی دینی: هر طلبه باید حداقل یک وبلاگ داشته باشد

مدیر پایگاه اینترنتی یاحق گفت: حوزه علمیه اگر خواستار ایجاد تحول فرهنگی در اینترنت است باید به آموزش اینترنت و وبلاگ نویسی در بین طلاب بها بدهد.
به گزارش رسا مدیر سایت یا حق ضمن بیان این مطلب افزود: در عصری قرار داریم که کشورهای غربی از اینترنت، نهایت استفاده را جهت هدایت تحولات سیاسی و اجتماعی خود می کنند و این مسئله خود می تواند بهترین عامل و انگیزه باشد برای ورود و حضور موثر طلاب در عرصه اینترنت و تغییر ساختار و محتوای آن به نفع دین.
سید مصطفی مرتضوی در ادامه بیان داشت: حوزه علمیه باید بخشی از بودجه خود را با هدف ساماندهی اینترنت صرف حمایت از طلاب خوش ذوق و با استعداد نماید.
مدیر سایت یا حق با اشاره به سال پیامبر اعظم(ص) و توطئه دشمنان جهت تخریب جایگاه پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت:یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در اینترنت موثر باشد وجود وبلاگ های متنوع و اختصاصی در مورد آن حضرت باشد.
وی در ادامه بر وظایف موسسات مراکز و سایتهای مذهبی نسبت به طلاب فعال در عرصه اینترنت اشاره کرد و گفت:سایتهای مذهبی از جمله سایتهای مراجع عظام و موسسات و مراکز دینی باید از وبلاگ نویسان طلبه حمایت کنند و تبلیغ آنها را به صورت رایگان در سایتهای خود قرار دهند.
وی اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک با حمایت حوزه علمیه هر طلبه در اینترنت حداقل یک وبلاگ داشته باشد.
لازم به ذکر است که سایت یا حق در ابتکاری شایسته،در ایام انتخابات جهت ترغیب و تشویق جوانان به انتخابات اقدام به ارسال بیش از 500 ایمیل به سراسر کشور نموده است.این سایت همچنین در اقدامی دیگر تبلیغ وبلاگهای دینی را به صورت رایگان در سایت و بخش لینکهای روزانه قرار داده است که با استقبال وبلاگ نویسان دینی روبرو شده است.این سایت که چند ماهی است از فعالیت رسمی آن می گذرد توسط گروهی از طلاب اداره می شود و روزانه پذیرای تعداد زیادی از اقشار مختلف جامعه است.
سایت یا حق از آدرسhttp://www.yahaq.org قابل دسترسی و مشاهده است.