تبیان، دستیار زندگی
ود ثبت نام طلاب حوزه علمیه قم در رشته های ادبی، تجسمی، هنرهای تصویری در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز شد. در این دوره برای اولین بار رشته ادبیات رسانه ای ایجاد شده است. مدیر پذیرش آموزش های هنری دفتر تبلیغات اسل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رشته تخصصی ادبیات رسانه ای در حوزه علمیه قم ایجاد می شود

ثبت نام طلاب حوزه علمیه قم در رشته های ادبی، تجسمی، هنرهای تصویری در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز شد. در این دوره برای اولین بار رشته ادبیات رسانه ای ایجاد شده است.

مدیر پذیرش آموزش های هنری دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: ثبت نام این کلاس ها تا پایان آبان ماه در ساختمان فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به صورت رایگان انجام می شود. تنها مبلغی به عنوان ودیعه دریافت می شود که در صورت حضور مرتب در کلاس ها عودت خواهد شد. شروع کلاس ها نیز در اوایل آذر ماه خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی افزود: در گرایش هنرهای تصویری، نقد فیلم و فیلمنامه نویسی، در گرایش تجسمی گرافیک رایانه ای، طراحی، نقاشی، تذهیب و در گرایش ادبی ویرایش ، نویسندگی، ادبیات دراماتیک و ادبیات رسانه ای ایجاد شده است. رشته ادبیات رسانه ای برای اولین بار در حوزه علمیه قم با تلفیقی از نویسندگی و روزنامه نگاری ایجاد شده است.

وی افزود: این آموزش ها کاملا کاربردی بوده و به مدت یک ساله ادامه خواهد داشت. پس از آن نیز دوره تخصصی هر رشته ایجاد خواهد شد که کلاس های آن نیز یک ساله خواهد بود