تبیان، دستیار زندگی
سعید سعدی تهیه کننده می گوید مغزهای کوچک زنگ زده یک فیلم اجتماعی کاملاً متفاوت از هومن سیدی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هومن سیدی با "مغزهای کوچک زنگ‌زده" در راه جشنواره فجر

سعید سعدی تهیه‌کننده می‌گوید "مغزهای کوچک زنگ‌زده " یک فیلم اجتماعی کاملاً متفاوت از هومن سیدی است.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
مغزهای کوچک زنگ‌زده

سعید سعدی تهیه‌کننده درباره وضعیت اکران فیلم سینمایی "دریاچه ماهی" که سال گذشته آن را برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآورد، گفت: وضعیت اکران این فیلم تا روز دوشنبه مشخص می‌شود، اما آنچه به ما اعلام‌شده است بین تاریخ 22 شهریور تا 6 مهرماه خواهد بود.

وی همچنین درباره حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز بیان کرد: امسال با فیلم "مغزهای کوچک زنگ‌زده " به کارگردانی هومن سیدی در جشنواره حضور خواهیم داشت.

تهیه‌کننده "خشم و هیاهو" با اشاره به این‌که تازه‌ترین اثر سینمایی هومن سیدی یک کار متفاوت خواهد بود، درباره وضعیت این فیلم عنوان کرد: این فیلم در حال حاضر در مرحله صداگذاری قرار دارد و قطعاً یک کار متفاوت در کارنامه کاری هومن سیدی است و به مسئله‌ای اجتماعی می‌پردازد.

در این فیلم بازیگرانی چون نوید محمد زاده، فرید سجادی حسینی، علی علایی و فرهاد اصلانی در نقش‌های اصلی و مرجان اتفاقیان، نوید پور فرج، هامون سیدی، لادن ژاوه‌وند، مهیار راحت‌طلب، مهرداد بهاالدینی، معین شاه‌چراغی، اشکان حسن‌پور، پیمان پازوکی، امید شیری، آرمین بهجت، تی‌ام منیری، تبسم جمالی پور، منصوره ایلخانی، کامران دبیری، صفر محمدی، محمود کیان و نازنین بیاتی در سایر نقش‌ها به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان "مغزهای کوچک زنگ‌زده " آمده است: "داستان مغزهایی است که زنگ‌زده‌اند!"


منبع: هنر آنلاین