تبیان، دستیار زندگی
دبیرستاد همکاری حوزه های علمیّه و آموزش و پرورش گفت: رئیس جمهوری گزینه بسیار مناسبی را برای وزارت آموزش و پرورش معرفی کرده است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس جمهوری گزینه بسیار مناسبی را برای آموزش و پرورش معرفی کرده است

دبیرستاد همکاری‌ حوزه های علمیّه و آموزش و پرورش گفت: رئیس جمهوری گزینه بسیار مناسبی را برای وزارت آموزش و پرورش معرفی کرده است.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

رئیس جمهوری گزینه بسیار مناسبی را برای آموزش و پرورش معرفی کرده است

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از ستاد همکاری حوزه های علمیّه و آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین سیّد مجتبی ملکی، در خصوص معرفی سیّد محمّد بطحایی برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش؛ اظهارکرد: چند سال با سیّد محمّد بطحایی در بخش معاونت مالی وزارتخانه کار کرده ام و به خوبی او را می شناسم.

دبیرستاد همکاری‌ حوزه های علمیّه و آموزش و پرورش با بیان این كه بطحایی انسانی شریف، معتقد به کار و آشنا به مسائل تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است، تصریح كرد: معتقدم ریاست جمهوری گزینه بسیار مناسبی را برای تصدی گری وزارت بزرگ آموزش و پرورش انتخاب کرده است.

وی خاطرنشان كرد: امیدواریم نمایندگان محترم با حمایت جدی و قطعی خودشان، او را برای ادامه کار در وزارت آموزش و پرورش انتخاب کنند تا این وزارت خانه بتواند مسائل و مشكلات پیش روی خود را حل کند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در خصوص ویژگی هایی که باید وزیر آموزش و پرورش داشته باشد، افزود: وزیر آموزش و پرورش در درجه اول باید از خانواده آموزش و پرورش باشد و این وزارت خانه را بشناسد و در درجه دوم باید در این مجموعه بزرگ در سطوح مدیریتی مختلف کار کرده باشد.

ملكی، آشنا بودن به مسایل تعلیم و تربیت را از دیگر ویژگی های وزیرآموزش و پرورش آینده دانست و بیان کرد: هر فردی که می خواهد سکانداری این دستگاه عظیم را برعهده بگیرد باید با سند تحول بنیادین آشنا باشد. باید معتقد باشد که طبق فرمایش مقام معظم رهبری این سند محور تمام فعالیت ها و برنامه ها در آموزش و پرورش است.

دبیرستاد همکاری‌ حوزه های علمیّه و آموزش و پرورش تصریح کرد: علاقه و اشتیاق زیاد، ویژگی دیگری است که باید در وزیر آموزش و پرورش وجود داشته باشد البته توانمندی نیز شرط است و من این ویژگی ها را در بطحایی می بینم و امیدوارم که موفق باشد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش