تبیان، دستیار زندگی
معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش از حضور 16هزار دانش آموز در اردوهای تحصیلی، فعالیت های تشکیلاتی و کارگاهی خبرداد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور 16 هزار دانش آموز در اردوهای تحصیلی

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از حضور 16هزار دانش آموز در اردوهای تحصیلی، فعالیت های تشکیلاتی و کارگاهی خبرداد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

حضور 16 هزار دانش آموز در اردوهای تحصیلی

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان مركزی، مهدی فیض در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی گل ‌های محمدی و فاطمی، با متفاوت خواندن این جشنواره در کشور گفت: طرح عظیم قرآنی زمینه مشارکت و آموزش کودکان و نوجوانان بسیاری را در استان مرکزی فراهم کرده و امیدواریم بتوانیم این جشنواره را درکشور توسعه کمی و کیفی دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه های وزارت آمورش و پرورش گفت: ایجاد اندیشکده های موضوع محور متحد در سراسرکشور، تشکیل اتاق فکردائمی در استان ها و برنامه ریزی ها برای گذران اوقات فراغت دانش آموزان را از جمله برنامه پیش رو عنوان کرد.

وی گفت: امسال بیش از 16هزار دانش آموز در اردوهای تحصیلی، فعالیت های تشکیلاتی و کارگاهی حضور می یابند تا ضمن تقویت مهارت های زندگی با اصول اساسی اقتصاد مقاومتی در کشور آشنا شوند.

گفتنی است؛ این جشنواره در سه رده سنی برگزار شده است و بیش از 4هزار دانش آموزان استان در چهارمین جشنواره گل های محمدی و فاطمی حضور یافتند.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش