تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل امورتربیتی ومشاوره وزارت آموزش وپرورش گفت: نقش ومسئولیتی که برعهده همیار مشاوران در مدارس می باشد بسیار مهم و حساس است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نقش و مسئولیت همیار مشاور درمدارس بسیار مهم و حساس است

مدیرکل امورتربیتی ومشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: نقش ومسئولیتی که برعهده همیار مشاوران در مدارس می باشد بسیار مهم و حساس است.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

نقش و مسئولیت همیار مشاور درمدارس بسیار مهم و حساس است

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان زنجان، مسعودشکوهی درجمع کارشناسان و همیار مشاوران قطب 4کشوری دراستان گفت: نقش ومسئولیتی که برعهده همیار مشاوران در مدارس می باشد بسیار مهم و حساس است.

مدیر کل امور تربیتی ومشاوره وزارت آموزش و پرورش با تشریح نقش دانش آموزان و همیار مشاوران درتصمیم گیری ها و تصمیم سازی های  مدارس تصریح كرد: همیار مشاوران می توانند پیام ما را به دانش آموزان و پیام آنان را به معلمان و مسئولان مدارس برسانند و در این خصوص نقش فعالی را ایفا نمایند.

وی با اشاره به ویژگی های یک همیار مشاور خوب، افزود: یک همیار مشاور باید راز دار، امین، صادق، دلسوز، همراه و همدل باشد تا بتواند نقش ویژه خود را در مدرسه ایفا نماید و جایگاه مهم مشاوره را در مدارس نشان دهد.

شکوهی افزود: با این کار در همیار مشاوران مایک نوع رضایت قلبی برای خودشان ایجاد خواهد شد و هم چنین یک فضای بانشاط را در آموزشگاه به وجود خواهند آورد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزرات آموزش و پرورش