تبیان، دستیار زندگی
د حضرت آیت الله مکارم شیرازی، از مراجع تقلید در دیدار طلاب شرکت کننده در اردوی اعتقادی از استان های جنوبی گفت: رد پای دشمنان اسلام در کتاب های درسی دانش آموزان ابتدایی به چشم می خورد. به گزارش رسا، حضرت آیت ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ردپای دشمنان در کتاب های درسی دانش آموزان به چشم می خورد

حضرت آیت الله مکارم شیرازی، از مراجع تقلید در دیدار طلاب شرکت کننده در اردوی اعتقادی از استان های جنوبی گفت: رد پای دشمنان اسلام در کتاب های درسی دانش آموزان ابتدایی به چشم می خورد.

به گزارش رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی امروز پنجشنبه در دیدار طلاب شرکت کننده در اردوی اعتقادی از استان های جنوبی، چابهار و بوشهر گفت: دشمنان سعی می کنند در تمام اقشار این کشور نفوذ کنند چون آنها می دانند این اسلام است که مانع کارشان شده و تمام قدرت مسلمانان از اسلام است.

وی افزود: ما شاهد رد پای واضح دشمنان اسلام در کتب درسی ابتدایی در جمهوری اسلامی ایران هستیم. طبق اطلاعاتی که به من رسیده و خود نیز بررسی کرده ام در کتب ابتدایی مواردی به چشم می خورد مبنی بر نفوذ آشکار دشمنان دین مبین اسلام در این کتاب های درسی که به طور مثال می توان به محجبه بودن دختر سال اول ابتدایی و بی حجاب بودن دختر سال پنجم ابتدایی اشاره کرد.

مدرس فقه حوزه علمیه قم افزود: این ها همه جا نفوذ می کنند، در مطبوعات، ماهواره ها، برنامه های مختلف حتی کتاب فرقان الحق را درست می کنند که برای هر انسان با سوادی مسخره است.