تبیان، دستیار زندگی
بخش مسابقات معاونت شبکه های اجتماعی سایت تبیان به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و در راستای بزرگداشت روز ازدواج و تاکید بر ازدواج آسان، مسابقات متنوع خاطره نویسی، کتابخوانی و عکاسی با عنوان عشق آسمانی را برگزار می نماید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه عشق آسمانی

برای آشنایی با منتخبین مسابقه، اینجا را کلیک کنید.

پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد (ص) فرموده‌اند:

"کسى که ازدواج کند، نصف دینش را حفظ کرده است."

در شب اول ماه ذی الحجه ازدواجی ساده،اما با صفا و صمیمیتی بسیار صورت گرفت که تحسین همگان را بر انگیخت و اسوه ای برای آیندگان شد.

بخش مسابقات معاونت شبکه های اجتماعی سایت تبیان به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و در راستای بزرگداشت روز ازدواج و  تاکید بر ازدواج آسان، مسابقات متنوع خاطره نویسی، کتابخوانی و عکاسی با عنوان "عشق آسمانی" را برگزار می نماید.

 

* قالب های متنوع مسابقات عشق آسمانی

1) مسابقه خاطره نویسی:

کاربران شرکت کننده در این قالب، می‌توانند خاطره ازدواج خود یا خانواده و آشنایان خود را که به صورت ساده و بدون تجملات برگزار شده است در صفحه کاربری شبکه اجتماعی یا تبلاگ خود قرار دهند.

» قوانین شرکت در بخش خاطره نویسی:

- تمام کاربران عضو تبیان می توانند در این مسابقه شرکت کنند. اگر تاکنون عضو شبکه اجتماعی تبیان نبوده اید، از اینجا به جمع کاربران ما بپیوندید. راهنمای عضویت در سایت تبیان نیز از اینجا قابل مطالعه است. آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید شبکه اجتماعی تبیان را هم می توانید از اینجا دریافت نمایید. برای عضویت در سامانه وبلاگ تبیان نیز به اینجا مراجعه کنید.

- کاربران شرکت کننده در بخش شبکه اجتماعی، می بایست مطالب خود در شبکه اجتماعی را با برچسب « #ازدواج_ساده » و « #عشق_آسمانی » (دقیقا به همین صورت و بدون کاراکترهای اضافی) منتشر کنند. داوری مطالب فقط با کمک برچسب فوق صورت خواهد گرفت و مطالبی که شامل این برچسب نباشند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

- کاربران شرکت کننده در بخش وبلاگ، می بایست آدرس پست وبلاگی مرتبط خود را در قسمت نظرات همین مطلب ثبت نمایند. پست هایی که در بخش نظرات این مطلب ثبت نشده باشند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

زمان شرکت در مسابقه:

از تاریخ 22 مرداد لغایت 10 شهریور 1396

2) مسابقه کتابخوانی:

کتابچه عشق آسمانی، ویژه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان منبع مسابقه کتابخوانی انتخاب شده است. مسابقه کتابخوانی شامل 10 سوال چهار گزینه ای است و منتخبین مسابقه از بین کسانی که به تمام سوالات، پاسخ صحیح داده باشند، به قید قرعه انتخاب می شوند. برای مشاهده سوالات مسابقه، اینجا را کلیک کنید. این کتاب را می توانید در بخش کتابخانه تبیان (این لینک) مطالعه و دریافت کنید.

3) مسابقه عکاسی:

کاربران سایت تبیان می توانند با ارسال 1 الی 5 تصویر از سفره عقد ساده خود یا آشنایان خود در این مسابقه شرکت کنند. تصاویر ارسالی می بایست در سامانه وبلاگ تبیان و یا شبکه اجتماعی تبیان به نمایش گذاشته شوند.

- تصاویر ارسالی در بخش شبکه اجتماعی، می بایست همراه با برچسب « #ازدواج_ساده » و « #عشق_آسمانی » (دقیقا به همین صورت و بدون کاراکترهای اضافی) منتشر شوند. داوری مطالب فقط با کمک برچسب فوق صورت خواهد گرفت و مطالبی که شامل این برچسب نباشند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

- کاربران شرکت کننده در بخش وبلاگ، می بایست آدرس پست وبلاگی مرتبط خود را در قسمت نظرات همین مطلب ثبت نمایند. پست هایی که در بخش نظرات این مطلب ثبت نشده باشند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

» مهلت شرکت در مسابقه:

از تاریخ 22 مرداد لغایت 10 شهریور 1396 (همزمان با روز عید سعید قربان)

جوایز مسابقه:

رتبه منتخبین

جوایز

نفرات اول در هر بخش

سکه یک گرمی پارسیان

نفرات دوم در هر بخش

صنایع دستی نفیس

نفرات سوم در هر بخش

صنایع دستی نفیس

انتخاب برندگان و اعلام نتایج:

از تاریخ 10 لغایت 17 شهریور، آثار ارسالی مورد بررسی قرار می‌گیرند و به قید قرعه به سه نفر از برندگان در هر گروه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. تاریخ اعلام نتایج مسابقات، 18 شهریور و همزمان با عید سعید غدیر خواهد بود.

- لازم به ذکر است که شرکت کنندگان مسابقه در صورت منتخب شدن، می بایست جهت دریافت جوایز، عضویت خود را تأیید نهایی کنند.

- در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی، می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات همین مطلب درج نمایید.


باشگاه کاربران تبیان