تبیان، دستیار زندگی
ود "راز" فیلمی داستانی به نویسندگی و کارگردانی مشترک رضا جعفریان و سعید مستغاثی است که با موضوع مسجد جمکران مقابل دوربین می‌رود. به گزارش خبرگزاری "مهر"، این فیلم که برای پخش از یکی از شبکه‌های تلویزیون تولید می‌شود، علا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"راز" مسجد جمکران گشوده می‌شود

"راز" فیلمی داستانی به نویسندگی و کارگردانی مشترک رضا جعفریان و سعید مستغاثی است که با موضوع مسجد جمکران مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری "مهر"، این فیلم که برای پخش از یکی از شبکه‌های تلویزیون تولید می‌شود، علاوه بر قدمت مسجد تاریخی جمکران و کرامات آن به ارتباط نسل جوان با ریشه‌های اعتقادی و باورهای دینی هم می‌پردازد. حوزه مقاومت بسیج 195 شهید همت و ناحیه مقاومت شهید بهشتی در تولید "راز" همکاری می‌کنند.

شیرین بینا، مجید حاجیزاده، جلیل فرجاد، مهدی فقیه، انوشیروان ارجمند، اکبر عسگری و محمد رضایی از جمله بازیگران "راز" هستند. داستان این فیلم درباره یک دانشجوی رشته میراث فرهنگی است که سال‌ها با مفقودالاثر شدن پدرش در جبهه درگیر است. اتفاقاتی عجیب باعث می‌شود امیر ناگهان به سفری 1100 ساله در طول زمان عقب برود و به زمانی برسد که دستور بنای جمکران به شیخی عارف داده می‌شود.

دکتر محمدسعید منتظرالمهدی تهیه‌کننده، محمدرضا دلخوانی مدیر تولید، بابک شعاعی طراح گریم، احسان اسکندری تصویربردار، علی تاجیک صدابردار، فرزاد مولازاده برنامه‌ریز و نرگس صالحی عکاس و منشی صحنه با پروژه تلویزیونی "راز" همکاری می‌کنند.