تبیان، دستیار زندگی
اگر شما هم جزو دسته خانم هایی هستید که باید عینک به چشم داشته باشید و طرفدار آرایش چشم هستید بهتر است با تکنیک های آرایش برای خانم های عینکی آشنا شوید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نحوه آرایش چشم خانم های عینکی

اگر شما هم جزو دسته خانم هایی هستید که باید عینک به چشم داشته باشید و طرفدار آرایش چشم هستید بهتر است با تکنیک های آرایش برای خانم های عینکی آشنا شوید...

فرآوری: پاک نهاد - بخش زیبایی تبیان
خانم های عینکی ، آرایش، خط چشم ، سایه چشم ، زیبایی

شاید شما هم مثل خیلی از خانم‌ها مجبورید چشم‌های‌تان را پشت ویترین عینک بگذارید و موقع آرایش کردن چشم که می‌رسد، گیج می‌شوید. بعضی وقت‌ها هم از خیر آرایش چشم می‌گذرید و فکر می‌کنید آرایش چشم برای یک عینکی وقت تلف کردن است ولی این را بدانید که با یک آرایش جزئی چشم شما از پشت عینک بیشتر جلوه می‌دهد. فقط کافی است نکات آرایشی و میزان آرایشی را که باید بکنید تا با عینک‌تان هماهنگ شود، بدانید.

استفاده از خط چشم ژلی

خط چشم ژلی یکی از بهترین خط چشم‌ ها برای دارندگان عینک است و یکی از بهترین نکات برای آرایش عینکی‌ هاست.

خط چشم ژلی یکی از بهترین خط چشم‌ ها برای دارندگان عینک است و یکی از بهترین نکات برای آرایش عینکی‌ هاست

خط چشم ژلی فوق‌ العاده است و استفاده از آن هم بسیار آسان است.

خط چشم کلفت‌تر

اگر عینک شما قاب ضخیمی داشته باشد، خط چشمتان هم باید مانند آن باشد. این نکته‌ای است که باید رعایت کنید. پس هر چه قاب ضخیم‌تر، خط چشم هم ضخیم‌تر!

خط چشم باریک‌تر

همین نکته بالا را درباره عینک‌ های با قاب باریک هم در نظر بگیرید. اگر قاب عینک شما باریک است، شما هم خط چشمتان را باریک بکشید.

آرایش پلک پایین

نکته خوب عینک این است که چشمانتان را کمی بزرگ‌تر نشان می‌دهد. افزودن کمی رنگ به پلک پایین باعث می‌شود که چشم زیباتر به نظر برسد. این نکته آرایشی برای عینکی‌ها چیزی است که می‌توانید همیشه از آن استفاده کنید. این کار را بکنید و ببینید که چقدر فرق می‌کنید.

سایه چشم

این که عینک دارید باعث نمی‌شود که بی‌خیال سایه بشوید. می‌توانید روی پلک بالایتان سایه بزنید. البته باید سایه را پررنگ بزنید تا خوب خودش را نشان دهد.جلو آینه بایستید و ببینید که این سایه چقدر تاثیر می‌گذارد.

خط چشم کشیده

این نکته دیگری برای دارندگان عینک است که می‌توانید از آن استفاده کنید؛ این که خط چشمتان را بکشید. کمی در کنار پلک بالا یا پلک پایین را بکشید و به این ترتیب می‌توانید چشمان خود را بهتر نشان دهید.

فرم ابروهای‌تان را درست کنید

ابروهای خوش‌حالت و خوش‌فرم راز بزرگی در ایجاد تناسب و زیبایی در چهره است. اگر استفاده همیشگی از عینک طبی این

با وجود عینکی بودن باید به فرم و زیبایی ابروهای‌تان اهمیت بدهید و بدانید به همان اندازه در زیبایی چهره شما نقش دارد

ذهنیت را در شما ایجاد نکرده که نیازی به تمیز کردن مداوم ابروها و خوش‌فرم نگه داشتن آنها ندارید، در اشتباهید. با وجود عینکی بودن باید به فرم و زیبایی ابروهای‌تان اهمیت بدهید و بدانید به همان اندازه در زیبایی چهره شما نقش دارد.

برای زیباتر شدن با عینک طبی رژگونه بزنید

تا به حال دقت کرده‌اید که وقتی عینک می‌زنید و می‌خندید، عینک در جایی به صورت‌تان برخورد می‌کند. از همان نقطه خط رژگونه را شروع کنید تا صورت‌تان طبیعی به نظربرسد و پوست گونه‌تان درخشنده و شفاف شود.

آرایش چشم مخصوص چشم های دوربین یا نزدیک بین

اگر چشمان‌تان دوربین است و شماره چشم‌تان بالاست، باید بدانید که چشم‌ها پشت عدسی‌های این عینک‌ها درشت‌تر به نظر می‌رسند. پس بهتر است برای آرایش کردن چشم از سایه‌های تیره‌تر در اطراف چشم‌ها استفاده کنید تا آنها را کوچک‌تر نشان دهند. هرگز گوشه داخلی چشم را روشن نکنید چون آنها را بزرگ‌تر نشان خواهد داد. از یک رنگ سایه در پشت چشم استفاده کنید و خط چشم تیره بکشید. رعایت کردن اینها باعث می‌شود تاثیر عینک بر چهره‌تان کم شود.

اگر شماره چشم‌های‌تان پایین است و از عینک نزدیک‌بین استفاده می‌کنید، چشم‌های‌تان پشت عینک کوچک‌تر نشان داده می‌شود. برای اینکه بتوانید آنها را درشت‌تر نشان دهید، بهتر است که در بالای چشم از خط چشم استفاده کرده و پشت پلک را با سایه‌های سبک‌تر و روشن‌تر بپوشانید تا چشم‌تان بزرگ‌تر به نظر برسد. همچنین می‌توانید گوشه داخلی چشم را روشن‌تر کنید.


منابع : با علم / زندگی ایده آل

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.