تبیان، دستیار زندگی
کارگردان فیلم سینمایی «دختر شیطان» (سلام بمبئی۲) تاکید کرد این اثر سینمایی تنها ۲ بازیگر ایرانی دارد و همه سکانس های آن در هندوستان فیلمبرداری می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«دختر شیطان» تنها ۲ بازیگر ایرانی دارد

کارگردان فیلم سینمایی «دختر شیطان» (سلام بمبئی۲) تاکید کرد این اثر سینمایی تنها ۲ بازیگر ایرانی دارد و همه سکانس های آن در هندوستان فیلمبرداری می شود.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
قربان محمدپور

قربان محمدپور کارگردان سینما  با اشاره به آخرین اخبار درباره فیلم «دختر شیطان» (سلام بمبئی۲) گفت: مدتی پیش پروانه ساخت این فیلم در ایران صادر شد و در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامه هستم و فکر می کنم تا یک هفته دیگر بازنویسی آن به پایان می رسد.

وی ادامه داد: بعد از پایان بازنویسی به هندوستان سفر می کنم تا با تهیه کننده فیلم و چند بازیگر هندی ملاقات کنم و قراردادهای مورد نظر را ببندم. بعد از آن به ایران باز می گردم تا با هنرمندان مورد نظر خود قرارداد ببندم.

این کارگردان سینما تاکید کرد: زمان فیلمبرداری «دختر شیطان» (سلام بمبئی۲) هنوز مشخص نیست و همه چیز بستگی به این دارد که دولت هند مجوزهای ساخت این فیلم را صادر کند تا زمان فیلمبرداری مشخص شود چرا که برای ساخت فیلم در بالیوود حتما نیازمند دریافت پروانه ساخت هستیم.

وی ادامه داد: عوامل ایرانی پشت دوربین تا حدودی مشخص شده است و قرار است ۲ بازیگر اصلی مرد ایرانی نیز در این فیلم حضور داشته باشند. البته تاکید می کنم که قرار نیست مانند «سلام بمبئی۱» از بازیگر-خواننده استفاده کنیم و بی شک دو هنرمند مرد ایرانی این پروژه از بازیگران شناخته شده مرد سینمای ایران هستند.

کارگردان فیلم سینمایی «زبان مادری» توضیح داد: با توجه به اینکه تمام این پروژه در هندوستان جلوی دوربین می رود از موسیقی هندی استفاده می کنیم.

محمدپور در پایان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تریلر فیلم سینمایی «سلام بمبئی۱» ۱۲ آگوست در هندوستان رونمایی می شود و زمان اکران آن ۲۶ آگوست در نظر گرفته شده است.

«دختر شیطان» داستان یکی از بچه های ابلیس است که می خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه اش آن است که به یک آدم بی گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می شود و به دنبال یک آدم بی گناه می گردد.


منبع: مهر