تبیان، دستیار زندگی
پویش من کالای ایرانی میخرم توسط جمعی از دانشجویان و جوانان بسیجی در سال 95 راه اندازی شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پویش من کالای ایرانی می‌خرم

پویش من کالای ایرانی میخرم توسط جمعی از دانشجویان و جوانان بسیجی در سال 95 راه اندازی شده است.

بخش اقتصادی تبیان
پویش من کالای ایرانی می‌خرم

این پویش در اواخر سال 95 به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) مسابقه ای برای ترویج استفاده از کالای ایرانی راه اندازی نمود که جوایز آن در عید فطر تقدیم شد. هم اکنون نیز مسابقه 6 میلیونی را تا میلاد امام رضا ع برگزار می نماید.

به زودی نیز مسابقاتی مانند چالش "از من ایرانی بخر" برای فروشندگان ایرانی و "برام ایرانی بخر" ویژه دانش آموزان سراسر کشور توسط این پویش راه اندازی می گردد.

هدف از راه اندازی این پویش تشویق و ترغیب مردم به استفاده از کالای ایرانی و تسهیل تهیه کالای ایرانی می باشد.

این پویش قصد دارد برندهای باکیفیت ایرانی را برای راهنمایی مصرف کنندگان در خرید کالای ایرانی به آنها معرفی کند. همچنین در صورت فراهم آمدن برخی از امکانات، این پویش قصد دارد کالای ایرانی را با تخفیف از تولیدکننده به مصرف کننده برساند.

تهیه نرم‌افزار ایرانی بخر نیز با هدف معرفی و خرید کالای ایرانی تهیه شده است و در آن هر کاربر می‌تواند با انتخاب کالایی که قصد خرید دارد یا به‌صورت آنلاین خرید نموده و یا آدرس نزدیک‌ترین محلی را که آن کالا موجود است دریافت نماید. در این زمینه جلسات مفصلی با فروشگاه های زنجیره ای معتبر جهت همکاری برگزار گردیده است.

علاقه مندان به همکاری با این پویش می توانند از طریق سایت ، کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام آن با مسئولین پویش ارتباط بگیرند.