تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برپایی همزمان اردوی همیاران مشاور در 10 قطب کشور، گفت: این اردوها در راستای ارتقا کیفیت کار همیاران مشاور برگزار می شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"همیاران مشاور" پیام آوران شادی و نشاط در مدارس هستند

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برپایی همزمان اردوی همیاران مشاور در 10 قطب کشور، گفت: این اردوها در راستای ارتقا کیفیت کار همیاران مشاور برگزار می‌شود.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

همیاران مشاور پیام آوران شادی و نشاط در مدارس هستند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان کرمانشاه، مسعود شکوهی در حاشیه برپایی اردوی "همیاران مشاور" در کرمانشاه با بیان اینکه این سومین دوره اردوهای آموزشی توجیهی همیاران مشاور کشور است، افزود: این اردوهای دو روزه در 10 قطب کشور درحال برگزاری است.

وی افزود: اردوهای آموزشی همیاران مشاور در 10 قطب کشور از جمله کرمانشاه برگزار می‌شود که همیاران مشاور شش استان ایلام، خوزستان، کردستان، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان و کرمانشاه در اردوی استان کرمانشاه حضور دارند.

شکوهی تصریح کرد: در هر قطب کشور حدود 200 همیار مشاور از میان دانش آموزان در این اردوها شرکت می‌کنند و هدف از برگزاری این اردوهای آموزشی ارتقای کیفیت در حوزه مشاوره تحصیلی، شغلی و تربیتی دانش آموزان است.

وی افزود: همیاران مشاور در حقیقت پل ارتباطی میان دانش آموزان و مشاوران مدارس هستند و از آنجا که خود دانش آموز بوده و هم سن و سال سایر دانش آموزان هستند، می‌توانند دانش آموزان و مشکلات آن ها را بهتر درک کرده و این مشکلات را به بهترین شکل به مشاوران مدارس انتقال دهند.

وی تاکید کرد: همیاران مشاور پیام آوران نشاط و شادابی در مدارس هستند و ارتقا همدلی، همزبانی، مشارکت و خیرخواهی در همیاران مشاور از دیگر اهداف ما در برگزاری این اردوها می باشد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش