تبیان، دستیار زندگی
نخستین نشست تخصصی و ادبی «قاف» با موضوع آسیب شناسی شعر کودک و نوجوان، با حضور مصطفی رحماندوست، یکشنبه یکم مرداد توسط کانون ادبی «قاف» در فرهنگسرای رسانه و شبکه‎های اجتماعی برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بررسی شعر کودک و نوجوان با حضور رحماندوست

نخستین نشست تخصصی و ادبی «قاف» با موضوع آسیب‌شناسی شعر کودک و نوجوان، با حضور مصطفی رحماندوست، یکشنبه یکم مرداد توسط کانون ادبی «قاف» در فرهنگسرای رسانه و شبکه‎های اجتماعی برگزار می‌شود.

بخش ادبیات تبیان
آسیب شناسی شعر کودک و نوجوان

بر اساس خبر رسیده از این فرهنگسرا، پیمان صفردوست دبیر کانون ادبی«قاف» با اعلام این خبر افزود: این سلسله نشست‌های تخصصی و ادبی در حوزه شعر و با هدف بررسی و واکاوی آسیب‌ها و فراز و فرودهای شعر در حیطه‎های مختلف شعر، برگزار می‌شود و قصد داریم برخلاف رویه همیشگی کانون‌های ادبی به جای اکتفا به برگزاری جلسات شعرخوانی و شب شعر که خود این نیز یکی از آسیب ‌ها در این زمینه است، موضوع های تخصصی را با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران مورد کنکاش و توجه قرار دهیم که بتواند برای شاعران جوان و نسل امروز، دانش‌افزا و راهگشا باشد و بسیاری از موضوع‌های مهم و تخصصی به حاشیه‌رفته حوزه شعر را به متن بیاورد.

او در ادامه اظهار کرد: این نشست‌ها به صورت هفتگی توسط کانون ادبی «قاف» فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، برای هر هفته چهار تا پنج موضوع ثابت را در طول یک ماه در نظر گرفته‌ایم که در هر نوبت با موضوع و محوریتی خاص و  با حضور کارشناسان و شاعران، در رابطه با آن بحث‌ و گفت‌وگو خواهیم کرد. در این نشست‌ها به فراخور زمان به رویدادها و مناسبت‌های پیش رو در ارتباط با موضوع‌ها نیز پرداخته می‌شود.

صفردوست یادآور شد: بر همین اساس، نخستین نشست تخصصی و ادبی «قاف» با موضوع شعر کودک و نوجوان و با محوریت آسیب ها و فراز و فرودهای این گونه شعری، یکشنبه یکم مرداد، ساعت ۱۸ با حضور مصطفی رحماندوست، شاعر کودک و نوجوان در فروشگاه کتاب داستان فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، به نشانی، خیابان پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا، برگزار می‌شود.

حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.


منبع: ایسنا