تبیان، دستیار زندگی
ود  شیخ عبدالمهدی كربلایی، امام جمعه حرم حضرت اباعبدالله(ع) در كربلای معلی، در خطبه های نماز جمعه این هفته تاكید كرد: آنچه از كشته شدن زرقاوی مهم تر است، خشكیده شدن ریشه ترور و تروریسم در عراق است.   ش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهم تر از زرقاوی، ریشه تروراست كه باید خشكیده شود

شیخ عبدالمهدی كربلایی، امام جمعه حرم حضرت اباعبدالله(ع) در كربلای معلی، در خطبه های نماز جمعه این هفته تاكید كرد: آنچه از كشته شدن زرقاوی مهم تر است، خشكیده شدن ریشه ترور و تروریسم در عراق است.

شیخ كربلایی در طی سخنان خود تصریح كرد: آنچه ریشه ترور و ناامنی را از عراق برمیكند، همكاری تمامی مردم و نیروهای امنیتی در كشور است لذا همه نیروهای مردمی ،عشائر و قبایل عراق، باید با وحدت و همدلی ، به بر چیده شدن تروریسم از عراق، کمک کنند.
وی گفت: آنچه به تروریست ها جرأت حمله به مساجد، مراكز فرهنگی و مردان و زنان بی گناه را در عراق می دهد، فكر فاسد تكفیری است كه هر زمان به خود اجازه می دهد، حكم كفر و در نتیجه قتل عده ای انسان بی گناه را صادر كند.
امام جمعه حرم حسینی افزود: امروزه بر همه اقشار مردم در عراق واجب است تا ریشه این تفكر غلط و فاسد را از بین ببرند چرا كه تا این شیوه تفكر وجود دارد، تروریست نیز در كشور جنایت می كند.
شیخ كربلایی اهمیت گسترش فرهنگ ناب اسلام بین مردم و خصوصا جوانان را متذكر شد و گفت: از خواهران و برادران عراقی می خواهم تا روز به روز، جان و دل خود را با تعالیم غنی و انسان ساز اسلامی آشنا كنند، كه این امر، تنها راه نجات جامعه از افتادن در دام فرهنگ غرب است.