تبیان، دستیار زندگی
همزمان با قرار گرفتن در آستانه برگزاری دوازهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، کارگاه آموزشی روابط عمومی و مدیریت تولید محتوای اثربخش در محل هتل المپیک برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کارگاه آموزشی روابط عمومی و مدیریت تولید محتوا برگزار شد

همزمان با قرار گرفتن در آستانه برگزاری دوازهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، کارگاه آموزشی "روابط عمومی و مدیریت تولید محتوای اثربخش" در محل هتل المپیک برگزار شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

سیدشهاب سید محسنی

به گزارش تبیان و به نقل از شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همزمان با قرار گرفتن در آستانه برگزاری دوازهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، کارگاه آموزشی "روابط عمومی و مدیریت تولید محتوای اثربخش" در محل هتل المپیک برگزار شد.

سیدشهاب سید محسنی، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی و از مدرسان حوزه روابط عمومی و رسانه در ارتباط با اهمیت، نقش، تاثیر و کارکردهای تولید محتوا در فعالیت های روابط عمومی مباحثی را بیان داشت.

سید محسنی در این کار گاه با اشاره به مفهوم، انواع وفرایند تولید محتوادرروابط عمومی گفت: محتوا به‌ واحد اطلاعاتی اطلاق می‌شود که به‌صورت مکتوب یا دیجیتالی ارائه می شودو در اشکال مختلف صوتی،‌ تصویری،‌ متنی، صفحات وب، انیمیشن و فیلم و...قابل عرضه است.

وی افزود: امروزه واحدهای روابط عمومی بابهره مندی از ابزارهای اطلاع رسانی ارزان وبرخط توان انتقال پیام های شان را به انبوه بی شماری از مخاطب به صورت آنلاین دارند،لذا آنچه از اهمیت دوچندانی برخوردار شده است موضوع تولید محتوای با خلاقیت و جذابیت بالا، غنی واثربخش که مخاطبان را به تفکروتغییر نگرش ورفتار وادارد.

سیدمحسنی بااشاره به اهمیت داشتن راهبرد واستراتژی در تولید محتوا گفت:به اعتقاد راشل لاوینگر "استراتژی محتوا یک طراحی خلاقانه برای معماری اطلاعات است به شکلی که ساختمانی زیبا و جذاب و کاربردی، از محتوای قابل استفاده و در دسترس بنا شود."

وی بدترین شیوه تولید رامحتوا کپی رایت وبهترین شیوه آن تولید محتوایی همراه با خلاقیت و نوآوری بیان کرد وافزود: همواره محتوایی بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند که حرفی جدید ومنحصر به فردبرای گفتن به مخاطبان داشته باشند .

در پایان این کارگاه چهار ساعته که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، مدرک و گواهی حضور در این کارگاه به شرکت کنندگان ارایه شد.