تبیان، دستیار زندگی
شد اولین همایش سراسری باشگاه قرآن پژوهان آزاد صبح امروز از سوی كانون دانشجویان بیدار دانشگاه آزاد واحد قم برگزار شد.  در این مراسم حجت الاسلام احمدی قمی با اشاره به سخنانی از حضرت زهرا''س'' گفت: ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین همایش سراسری باشگاه قرآن پژوهان آزاد در قم برگزار شد

اولین همایش سراسری باشگاه قرآن پژوهان آزاد صبح امروز از سوی كانون دانشجویان بیدار دانشگاه آزاد واحد قم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام احمدی قمی با اشاره به سخنانی از حضرت زهرا''س'' گفت: حضرت فاظمه زهرا''س'' به تلاوت قرآن، نگاه به صورت پیامبر اسلام''ص'' و انفاق در راه خدا عشق می ورزید و چرا كه ثمره انس با قرآن و رسول اكرم''ص'' باعث انفاق در راه خدا می شود و امروز نیز باید همه با تلاوت قرآن و انس با رسول اكرم''ص'' باعث انفاق در جامعه شوند.

وی حركت شروع شده از سوی كانون بیدار در جهت ترویج قرآن و انس دانشجویان با كلام الهی را مثبت ارزیابی كرد و گفت: باید در آیات الهی تدبر و تامل كرد و با بهره گیری از آن در زندگی باعث عزت و عزمت خود و دیگران شویم.

حجت الاسلام احمدی قمی افزود: در این عصر تاریك و سیاه كنونی بهترین چراغ برای حركت و زندگی انسان قرآن است چرا كه پیامبر اسلام''ص'' فرمودند: اگر تاریكی شما را گرفت به قرآن روی بیاورید.

وی خاطر نشان كرد: پیشرفت در قرن بیستم با 19 قرن گذشته قابل مقایسه نیست و ما نیز باید از الگو گیری از این كتاب الهی باعث پشرفت اسلام و دین در زندگی و جهان امروز شویم.

گفتی است در این مراسم دباغ یكی از چهره های بین المللی قرآن كریم به قرائت قرآن و در ادامه گروه الغدیر به همخوانی پرداختند.