تبیان، دستیار زندگی
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس جزئیاتی از جلسه نمایندگان پزشک مجلس با وزیر بهداشت را تشریح کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قاضی‌زاده هاشمی برای حضور در کابینه تردید دارد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس جزئیاتی از جلسه نمایندگان پزشک مجلس با وزیر بهداشت را تشریح کرد.

پیشخوان خبر تبیان
قاضی زاده هاشمی

به گزارش تبیان به نقل از تسنیم، محمدنعیم امینی‌فرد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از نشست نمایندگان پزشک پارلمان با سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در چند روز گذشته خبر داد و گفت: این جلسه پیرامون ادامه حضور آقای قاضی‌زاده هاشمی در کابینه دوازدهم به عنوان وزیر بهداشت بود.

وی با بیان اینکه قاضی‌زاده هاشمی تردید‌هایی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم دارد، افزود: نمایندگان پزشک مجلس در جلساتی که داشته‌اند این تردیدها را بررسی و به این جمع‌بندی رسیده‌اند که بهترین فرد برای اداره وزارت بهداشت در کابینه دوازدهم، آقای قاضی‌زاده هاشمی است که به همین جهت نشستی را با وی برگزار کردیم.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس با اعلام اینکه وزیر بهداشت در جلسه برگزار شده، دغدغه‌های خود برای تصدی وزارت بهداشت در کابینه بعدی را ابراز کرد، اظهار داشت: یکی از نگرانی‌ها و تردیدهای وزیر بهداشت، تامین اعتبارات برای طرح تحول سلامت است.

امینی‌فرد با بیان اینکه مجلس درباره تصدی وزارت بهداشت از سوی قاضی‌زاده هاشمی نظر مثبتی دارد، گفت: در پایان جلسه‌ای که میان نمایندگان و وزیر بهداشت برگزار شد، قاضی‌زاده هاشمی به صراحت حضور خود در کابینه دوازدهم را تائید نکرد، البته اعلام کرد بحث‌هایی با رئیس‌جمهور در این زمینه داشته است.

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت برای حضور در کابینه دوازدهم تاکنون تصمیم قطعی نگرفته، اضافه کرد: قاضی‌زاده هاشمی حضور در کابینه را مشروط به برآورده شدن خواسته‌های خود دانست.


منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .