تبیان، دستیار زندگی
به رغم اعلام دولت اتریش مبنی بر عدم صدور مجوز برای حضور وزیر اقتصاد ترکیه در این کشور جهت شرکت در گردهمایی سالروز کودتای 15 ژوئیه، وی اعلام کرد که راهی این کشور می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وزیر اقتصاد ترکیه: به اتریش می‌روم

به رغم اعلام دولت اتریش مبنی بر عدم صدور مجوز برای حضور وزیر اقتصاد ترکیه در این کشور جهت شرکت در گردهمایی سالروز کودتای 15 ژوئیه، وی اعلام کرد که راهی این کشور می‌شود

پیشخوان خبر تبیان
نیهات زیبکچی،

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، خبرگزاری رویترز نوشت: نیهات زیبکچی، وزیر اقتصاد ترکیه اعلام کرد: وی این ماه (ژوئیه) به اتریش می‌رود.

چند روز قبل دولت اتریش به وزیر اقتصاد ترکیه که قرار بود در مراسمی به مناسبت سالروز کودتای نافرجام ۱۵ ژوئیه سخنرانی کند اجازه ورود نداد.

سخنگوی وزارت خارجه اتریش اعلام کرد: اخبار منتشر شده درباره اجازه ندادن به وزیر اقتصاد ترکیه برای ورود به کشور تایید می‌شود.

همچنین چندی قبل دولت هلند علیه سفر طغرل تورکش، معاون نخست وزیر ترکیه برای حضور در مراسمی به مناسبت سالروز ۱۵ ژوئیه واکنش نشان داده و از وی خواسته بود که به این کشور سفر نکند.

وزارت خارجه هلند در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: با توجه به شرایط کنونی و روابط موجود میان دو کشور سفر تورکش یا هر فردی از کابینه ترکیه به هلند چندان مطلوب نیست.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .