تبیان، دستیار زندگی
خیرین تهران با همکاری سازمان نوسازی مدارس دو مدرسه استثنایی در شهر تهران می سازند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ساخت دو مدرسه استثنایی درشهر تهران با همکاری مشترک خیرین و نوسازی

خیرین تهران با همکاری سازمان نوسازی مدارس دو مدرسه استثنایی در شهر تهران می سازند.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

ساخت دو مدرسه استثنایی درشهر تهران با همکاری مشترک خیرین و نوسازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهر تهران، روز دوشنبه 18 تیر ماه، جلسه ای با حضور جمعی از خیرین تهران، بهرامی معاون اداره کل نوسازی شهر تهران، همتی و پاک نیت مشاوران رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، کریمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و آسمانی معاون پشتیبانی اداره استثنایی در سالن در محل اداره استثنایی شهر تهران برگزار گردید.

کریمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران یکی از مشکلات آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران را وجود مدارس فرسوده و کمبود فضای آموزشی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه برشمرد و نقش خیرین را در جهت کمک به آموزش و پرورش استثنایی در این حوزه بسیار مهم و ضروری دانست.

وی قدم گذاشتن در زمینه ساخت فضاهای آموزشی برای کودکان استثنایی و تجهیز مدارس استثنایی را از اهم اموری دانست که هم خیر دنیوی و هم خیر اخروی را شامل حال خیرین در این زمینه خواهد ساخت.

خیرین در این جلسه ضمن طرح مسائل و راه های ورود برای ساخت مدارس استثنایی در خصوص اهمیت این موضوع به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه مصوب گردید که دو مدرسه استثنایی در مناطق 14 و 16 تهران برای دانش آموزان مدرسه مفید و کوشا با همکاری نوسازی مدارس احداث گردد.

ساخت دو مدرسه استثنایی درشهر تهران با همکاری مشترک خیرین و نوسازی

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش