تبیان، دستیار زندگی
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تهران بزرگ از اجرای طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان دوره دوم متوسطه خبر داد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اجرای طرح یاوران ولایت ویژه دانش ‌آموزان دوره دوم متوسطه

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تهران بزرگ از اجرای طرح یاوران ولایت ویژه دانش ‌آموزان دوره دوم متوسطه خبر داد

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

اجرای طرح یاوران ولایت ویژه دانش ‌آموزان دوره دوم متوسطه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، سرهنگ یوسفعلی مرادی مسئول سازمان بسیج دانش ‌آموزی و فرهنگیان تهران بزرگ در مراسم بدرقه اولین گروه از دانش ‌آموزان طرح یاوران ولایت پسران، اظهار داشت: بسیج دانش ‌آموزی وسیع ‌ترین و موثرترین تشکل دانش ‌آموزی است که در حال حاضر در 60 هزار واحد آموزشی در سراسر کشور فعال است .

وی افزود: خیل عظیمی از نوجوانان و جوانان انقلابی و مؤمن با حضور در اردوهای طرح یاوران ولایت، آموزش ‌های تربیتی و پرورشی را می گذرانند تا با شروع سال تحصیلی با نشاط وظایف خود را پیگیری کنند .

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه دانش ‌آموزان مقطع متوسطه دوم مشمول این طرح هستند، ادامه داد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به نوجوانان و سپردن کار عملیاتی و اجرایی به آنان، سازمان بسیج دانش ‌آموزی و فرهنگیان تهران امروز برای 1200 مدرسه برنامه ‌ریزی اردوهای آموزشی و تربیتی باوران ولایت را دارد .

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تهران اضافه کرد: 1200 فرمانده و 6000 اعضای شورای بسیج دانش ‌آموزی در اردوگاه شهید رجایی رامسر آموزش می‌بینند .

وی گفت: آموزش اعضا پس از این اردو در تهران ادامه دارد تا نوجوانانی تربیت شوند که برای دفاع همه جانبه از کشور آماده شوند.

اجرای طرح یاوران ولایت ویژه دانش ‌آموزان دوره دوم متوسطه

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش