تبیان، دستیار زندگی
ست     دشمنی قدرت‌های سلطه‌طلب با نظام اسلامی، در واقع مقابله با اندیشه و راه امام (ره) است و با وجود گذشت 17 سال از ارتحال امام بزرگوار، آن شخصیت عظیم، و حقیقت و هویت او همچنان آماج حملات و كینه‌توز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمنی سلطه‌طلبان با نظام مقابله با اندیشه امام است

دشمنی قدرت‌های سلطه‌طلب با نظام اسلامی، در واقع مقابله با اندیشه و راه امام (ره) است و با وجود گذشت 17 سال از ارتحال امام بزرگوار، آن شخصیت عظیم، و حقیقت و هویت او همچنان آماج حملات و كینه‌توزی‌هاست.

گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایكنا) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد مركزی بزرگداشت حضرت امام (ره)، فكر، حقیقت و هویت امام خمینی رحمه الله علیه را زنده و پویا دانستند و تأكید كردند: مهمترین وظیفه، حفظ و حراست از اندیشه و اصول امام (ره) و حركت براساس آن اصول روشن‌ و صریح است.

ایشان با اشاره به شخصیت خستگی ناپذیر و راسخ امام در دوران مبارزه و انقلاب اسلامی افزودند: امام‌خمینی (ره) با تكیه بر ایمانی حقیقی و روشن و بدون هراس از سختی‌ها و تهدیدها، در دورانی كه حضور دین در اجتماع و حتی در عرصه‌های فردی بسیار كم‌رنگ و دین‌زدائی و اصول مادی بر دنیا حاكم بود، با قدرت وارد میدان شدند و با صراحت تمام، دین را به عنوان اساس زندگی انسان‌ها مطرح و در صحنه عمل نیز نظام و دولتی را براساس دین پایه گذاری كردند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به موقعیت شناسی، تدبیر و استقامت امام (ره) خاطرنشان كردند: امام‌خمینی (ره) پایه گذار نهال و حقیقتی بودند كه اكنون ریشه دوانیده است و قدرت‌های بزرگ نیز با وجود همه توطئه‌ها و تلاش‌ها، از مقابله با آن عاجزند.