تبیان، دستیار زندگی
ه گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، صبح امروز با حضور کریمی , معاون پرورشی و فرهنگی و رحمانی رئیس اداره مشاوره تربیتی آموزش و پرورش شهر تهران, خانم سیده بتول موسوی به سمت رئیس مرکز تخصصی خدمات راهنمایی و مشاوره توحید منصوب شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیده بتول موسوی به سمت رئیس مرکز تخصصی خدمات راهنمایی و مشاوره توحید منصوب شد

سیده بتول موسوی به سمت رئیس مرکز تخصصی خدمات راهنمایی و مشاوره توحید منصوب شد

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران رئیس مرکز خدمات راهنمایی و مشاوره توحید منصوب شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، صبح امروز با حضور کریمی , معاون پرورشی و فرهنگی و رحمانی رئیس اداره مشاوره تربیتی آموزش و پرورش شهر تهران, خانم سیده بتول موسوی به سمت رئیس مرکز تخصصی خدمات راهنمایی و مشاوره توحید منصوب شد .

در این مراسم کریمی ضمن تشکر از فعالیت های خانم هادیان, رییس سابق مرکز مشاوره توحید, با انتصاب خانم موسوی به سمت رئیس مرکز تخصصی خدمات راهنمایی و مشاوره توحید آموزش و پرورش شهر تهران اظهارداشت: با حضور خانم موسوی انشالله شاهد ارتقا فعالیت ها و خدمات بیشتر و در خور شان دانش آموزان عزیز و شهروندان شریف تهرانی خواهیم بود .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران, یکی از اهداف مرکز تخصصی مشاوره توحید را آموزش نیروی انسانی و گزینش مشاوران بیان نمود و بر ارائه گزارشات تخصصی و هدایت دانش آموزان به سر منزل مقصود , تاکید کرد.

مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم:زینب شاه مرادی