تبیان، دستیار زندگی
ست   نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: نامه رییس جمهوری به بوش، در واقع بیان دوباره مواضع امام و انقلاب است  ‌آیت الله سیدكاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: این نامه به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نامه رییس جمهوری ، مواضع امام و انقلاب است

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: نامه رییس جمهوری به بوش، در واقع بیان دوباره مواضع امام و انقلاب است

‌آیت الله سیدكاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: این نامه به روشنی مواضع جمهوری اسلامی در خصوص حوادث اخیر جهان را به تصویر كشیده است.
امام جمعه گرگان ادامه داد: رییس جمهوری این نامه را به گونه‌ای نگاشته است كه تمام افكار جهانی را به خود مشغول كرده واین جای تقدیر دارد.
او ابراز امیدواری كرد: این نامه تاثیر خود را به مخاطب اصلی‌اش بگذارد.
امام جمعه گرگان گفت:در شرایطی كه آمریكا به دروغ ایران را به تلاش برای دستیابی به‌سلاح هسته‌ای متهم می‌كند،این نامه سران آمریكارادربرابر جهانیان زیر سوال برده است.
آیت‌الله نورمفیدی در خصوص مسایل پیش آمده در جنوب شرق كشورگفت: منافقین با این حركات، قصد دارند بین شیعه و سنی تفرقه بیاندازند.
نورمفیدی گفت:شیعه‌و سنی در ایران همیشه بیدار هستند و اجازه‌چنین حركاتی را به آنان نخواهند داد.
او همچنین به سالگرد روز فتح خرمشهر اشاره كرد و گفت: آزادش‌سازی این شهر عزیز یكی از موفقیتهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی است.
امام جمعه گرگان در ادامه به پیشرفتهای علمی جوانان كشوراشاره كرد و گفت:دستیابی جوانان كشور به علوم روز و بخصوص چرخه سوخت هسته‌ای در امتداد تلاش و مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس است.