تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی موسسه تبیان از انتخاب غرفه این موسسه به عنوان غرفه برتر در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان؛ غرفه برتر نمایشگاه قرآن کریم

مدیر روابط عمومی موسسه تبیان از انتخاب غرفه این موسسه به عنوان غرفه برتر در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

محمدرضا سلطانی شیرازی؛ مدیر روابط عمومی موسسه تبیان

به گزارش تبیان، محمدرضا سلطانی شیرازی، در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با تقدیر از کادر اجرایی غرفه موسسه تبیان گفت: موسسه تبیان همانند سال های گذشته با راه اندازی یک غرفه در بخش موسسات و  نهادهای غیر دولتی نمایشگاه قرآن کریم، آخرین دستاوردهایش را در معرض دید علاقمندان قرارداد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبین و بازدیدکنندگان محترم نمایشگاه مواجه شد.

وی افزود: لازم است که از همه همکاران ارجمندم که در طول این روزها، از ساعت پنج عصر تا ننیمه شب با صبر و خوشرویی در غرفه این موسسه پاسخگوی علاقمندان بودند، نقدیر کنم.

مدیر روابط عمومی موسسه تبیان عنوان داشت: خدمات و برنامه های متنوع و فعالیت های ویژه ای همچون برگزاری مسابقات و فضای "دیوارنویسی" که با هدف افزایش شور و نشاط نمایشگاهی در فضای غرفه تبیان پیش بینی شده بود،باعث جلب رضایت بازدیدکنندگان شده و خوشبختانه از چشم مسئولین برگزاری بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز به دور نماند که منجر به تقدیر از فعالیت های موسسه تبیان در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به عنوان «غرفه برتر بخش موسسات و نهادهای غیر دولتی» شد.

وی افزود: امیدوارم که تقدیر از موسسه تبیان، انگیزه ای برای حضوری پررنگ تر و پویاتر این موسسه در نمایشگاه های بعدی قرآن کریم باشد که هدف موسسه تبیان از حضور در نمایشگاه های قرآن، ارائه طرح های خلاقانه و مبتکرانه به علاقمندان و بازدیدکنندگان می باشد.

گفتنی است، غرفه موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با ارائه خدمات متنوعی همچون: "ارائه وب سایت تبیان، شبکه اجتماعی تبیان، شبکه تخصصی قرآن و سامانه "ذکر"، طرح هنر و خلاقیت تبیان، بازی ها و نرم افزارهای رایانه ای و نرم افزار های تلفن همراه" از هشتم تا بیست و یکم خرداد ماه پذیرای علاقمندان در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بود.