تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی و اموربین الملل موسسه تبیان از برگزاری طرح «نامه ای به خدا» در غرفه اطلاع رسانی این موسسه در نمایشگاه قرآن کریم خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیانی ها «نامه ای به خدا» می نویسند

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل موسسه تبیان از برگزاری طرح «نامه ای به خدا» در غرفه اطلاع‌رسانی این موسسه در نمایشگاه قرآن کریم خبر داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

طرح «نامه ای به خدا»

به گزارش تبیان، محمدرضا سلطانی شیرازی ضمن تقدیر از استقبال علاقه مندان قرآنی از غرفه تبیان گفت: غرفه موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان از نخستین روز آغاز به کار نمایشگاه، کار خود را آغاز کرده و با استقبال خوب شهروندان نیز مواجه شده است.

مدیر روابط عمومی موسسه تبیان ابتکار این موسسه در طراحی غرفه را از دلایل علاقه مندی مخاطبان دانست و افزود: امسال هم مانند سنوات گذشته تلاش کردیم تا با طراحی غرفه به شکل مناسب، امکان بهره مندی همه اقشار و رده های سنی مختلف را از امکانات غرفه فراهم آوریم. که همین موضوع سبب شده تا استقبال خوبی هم از غرفه تبیان صورت بگیرد.

سلطانی دیوارنگاری رمضانی در این غرفه را از مهمترین جذابیتهای آن دانست و تصریح کرد: در این غرفه دیواره ایی تعبیه شده و از مخاطبان خواسته ایم که با یک جمله کوتاه، به خدای خودشان نامه ای بنویسند. این دیوارنگاری جذاب به این صورت است که هر فرد جمله ای در ادامه ی جمله نفر قبلی می نویسد و در نهایت نامه ای بلند از سوی تمامی افراد شرکت کننده برای خداوند متعال نوشته می‌شود که مفاهیم متعددی را در بردارد و علاوه بر آن تمامی مخاطبان نیز در نگارش آن سهیم هستند.

وی استقبال همه مخاطبان ازاین دیوارنگاری را خوب ارزیابی کرد و افزود: از این دیوارنگاری که با مضمونی معنوی انجام میشود، همه اقشار و رده های سنی مختلف از کودک تا بزرگسال و از فرد عادی تا مسئولین کشوری و لشگری استقبال کردند که این موضوع جای بسی خوشحالی ست.

گفتنی ست غرفه اطلاع‌رسانی موسسه تبیان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان پذیرای علاقه مندان خواهد بود.