تبیان، دستیار زندگی

قلب جهان اسلام هدف استار آکادمی

صهیونیستِ ایده پرداز مالحوم اخنوف از اهداف تولید یک برنامه ویژه به نام استار آکادمی می گوید: ما حقیقتاً به هدف مان رسیدیم، هدف اصلی ما انحراف جوانان عرب بود! به این هدف رسیدیم!.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : سمیه جولایی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلب جهان اسلام هدف "استار آکادمی"

صهیونیستِ ایده‌پرداز "مالحوم اخنوف" از اهداف تولید یک برنامه ویژه به نام استار آکادمی می‌گوید: ما حقیقتاً به هدف‌مان رسیدیم، هدف اصلی ما انحراف جوانان عرب بود! به این هدف رسیدیم!.

ترجمه: سمیه جولائی -بخش سیاست تبیان
قلب جهان اسلام هدف استار آکادمی

برنامه تلویزیونی پربیننده و در عین حال جذاب برای نسل جوان چند وقتی است که در چندین شبکه  عرب زبان (روتانا، ام بی سی، ال بی سی) تولید و پخش می شود. سرمایه گذار این برنامه ها فردی سعودی به نام «ولید بن طلال»، برادرزاده شاه عربستان است. برنامه استار آکادمی، برنامه ای است که هرگز به دنبال یافتن استعدادهای نهفته میان جوانان یا ستاره سازی از آنها نبوده، بلکه هدف تولید کنندگان، فقط رواج فحشاء است. اختلاط دختران و پسران، فروریختن دیوارهای حیا و عفت و تشویق آنها به ایجاد روابط نامشروع، پوشش های نامناسب و غیر اسلامی، و خواهش از آن ها برای تبادل نگاه های نامشروع و تخریب روابط درون خانواده و ... است. در کنار رواج فحشا، درآمد حاصل از این برنامه جالب توجه است؛ برقراری تماس برای رای دادن به افراد شرکت کننده در این برنامه هزینه ای را بر دوش کشورهای عربی می گذارد و برنامه از این طریق کسب درآمد می کند. 

چند سالی است که شبکه های ماهواره ای خارج از کشور اقدام به پخش برنامه های مختلف به زبان فارسی می کنند که از دید کارشناسان، بسیاری از همین برنامه ها نیز اهدافی دینی و سیاسی را دنبال می کنند. این برنامه های تلویزیونی که با شناخت کامل از مخاطب تولید می شوند، اثری سوء در پس ذهن مخاطب به جا خواهند گذاشت و تولید کنندگان در زمان لازم بهره برداری مورد نظرشان را از آموزش های ناخودآگاه این برنامه ها خواهند کرد. بنابراین با وجود اینکه برنامه استار آکادمی به زبان عربی و برای مخاطب عرب زبان مسلمان پخش می شود؛ اما به مناسبت مصاحبه ای که در شبکه سراسری اسرائیل با دکتر مالحوم اخنوف، مبدع و ایده پرداز اصلی این برنامه با نام استار آکادمی انجام شده است و به دلیل وجود نکات دقیق، ظریف و در عین حال خطرناکی که این صهیونیست متخصص در این مصاحبه مطرح می کند، اهداف پشت پرده آن را مرور خواهیم کرد. 

-مجری: به عنوان سوال اول، از شما می پرسم دکتر، که چه احساسی دارید امروز که حقیقتاً به اهداف بلندمدت خودتان دست یافته اید، تولید برنامه «استار آکادمی» در عمق جهان اسلام و با بینندگان و شرکت کنندگانی از میان همین جوانان مسلمان؟

-مالحوم اخنوف: احساس پیروزی من قابل وصف نیست؛ ولی بیشتر عمر و زمان ما را گرفت تا در نهایت به هدف مان رسیدیم.

من به آن ها می گویم که از خواب ملت مسلمان استفاده کنید، چون آن ها امتی هستند که اگر درست شود در عرض چند سال، تمام آن چه را در طول قرن ها از آن ها گرفته شده است را باز خواهد یافت. 

-مجری: منظور شما از اینکه بیشتر عمرتان را صرف آن کردید چیست؟ 

-مالحوم اخنوف: ما سال ها وقت صرف کردیم و منتظر شدیم و برنامه را تولید کردیم آن هم در دنیای غرب تا این برنامه در دنیای غرب جا بیوفتد و رشد کند؛ وسپس آن را به دنیای عرب وارد کردیم؛ ولی همواره می دانستیم که ایده ما پیروزمندانه ترین نقشه و طرح در مسیر پیروزی دولت اسرائیل است.

-مجری: چرا شما همواره بر این نکته تأکید می کنید که در اجرای این ایده موفق شده اید؟

-مالحوم اخنوف: زیرا ما می دانیم که مسلمانان به مرور از ارزش های دینی شان فاصله گرفته اند و ما می خواهیم همین دوری از ارزش ها ودین شان به صورت روش مند ادامه یابد تا مسلمان خطری برای دولت اسرائیل نباشند.

-مجری: چرا باور داشتید که استار آکادمی ابزاری برای رسیدن به مسلمان است؟

-مالحوم اخنوف: زیرا ما از آن ها می خواهیم از دین شان دور شوند. 

-مجری: برنامه بعدی شما برای هجوم به اسلام پس از استار آکادمی چیست؟

در اینجا بود که مالحوم اخنوف، با وقاحت تمام و با صراحت گفت: ما برای هجوم و حمله به دختران مسلمان برنامه ریزی کرده ایم. 

-مجری: چرا برنامه شما برای دختران مسلمان برنامه ریزی شده است  و نه برای پسران مسلمان؟ 

-مالحوم اخنوف: زیرا ما به خوبی می دانیم که هنگامی که یک دختر مسلمان منحرف شود، یک نسل کامل از مسلمانان و بعد آن ها منحرف خواهد شد. 

-مجری: بار دیگر می پرسم، چرا دختران مسلمان را هدف گرفته اید؟

 -مالحوم اخنوف: ما الان در حال حمله و هجوم به دختران مسلمان هستیم. ما امروز به فساد و انحراف فکری و عقلی و جسمی دختران مسلمان بیش از ساخت تانک ها و هواپیماهای جنگی اهتمام می ورزیم. ما برای مشغول کردن آن ها به فیس بوک و بلک بری و برنامه های دیگر  تلاش کردیم و همه این ها جزئی از همین نقشه بوده است. 

-مجری: الان در حال حاضر برای برنامه استار آکادمی؛ کسی هست که در این کشورها داشته باشید و به شما کمک کند؟ 

-مالحوم اخنوف: بله قطعاً. ما هر روز با مبالغ پول هنگفت این افراد را در استخدام می کنیم و آنها تحت اشراف و نظر ما کار می کنند.

-مجری: در انتهای صحبت مان، اگر توصیه ای دارید بفرمایید. صحبت شما با مردم اسرائیل چیست؟ مردم اسرائیل را به چه چیزی بشارت می دهید؟

مالحوم اخنوف: من به آن ها می گویم که از خواب ملت مسلمان استفاده کنید، چون آن ها امتی هستند که اگر درست شود در عرض چند سال، تمام آن چه را در طول قرن ها از آن ها گرفته شده است را باز خواهد یافت.