تبیان، دستیار زندگی
شبکه دو به منظور پوشش دادن برنامه های مختص کودکان و نوجوانان بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن اقدام به اختصاص برنامه های خود به این بخش از نمایشگاه قرآن کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور دوربین برنامه کودک شبکه دو در نمایشگاه قرآن

شبکه دو به منظور پوشش دادن برنامه های مختص کودکان و نوجوانان بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن اقدام به اختصاص برنامه های خود به این بخش از نمایشگاه قرآن کرده است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

شبکه دو

به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین بخش کودک و نوجوان بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درحال در بخشهای مختلف از برگزاری کارگاه های هنری مانند کتاب سازی، خوشنویسی، نقاشی و... گرفته تا برپایی مسابقات آموزشی و ایجاد محیطی هیجان انگیز و دوست داشتنی برای کودکان ونوجوانان فعال شده است که این روزها با حضور دوربین شبکه دو سیما و اجرای برنامه های متنوع، فضای هیجان انگیز و شاد این بخش دو چندان شده است.

دوربین برنامه کودک شبکه دو سیما هر شب از ساعت ٢٢ تا ٢٤ در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حاضر می شود و با اجرای برنامه های شاد از جنگ و مسابقه گرفته تا ارتباط با بچه ها و حضور آنها بالای سن و اجرای نمایش، لحظاتی شاد و دوست داشتنی را برای کودکان و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن رقم می زند.

این برنامه برای شبکه دو سیما ضبط می شود و هر روز در برنامه کودک در بخش "بر بال فرشته ها" نیمساعت از این برنامه نشان داده می شود.

حضور در این برنامه برای کودکان و نوجوانان آزاد است و بازدید کنندگان می توانند از این فرصت برای حضور فرزندان خود در برنامه تلویزیونی با مفهوم قرآنی بهره جویند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند.