تبیان، دستیار زندگی
امیر اشراقی در مورد هزینه های نمایشگاه اعلام کرد: پیش بینی می کنیم تا پایان بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن هزینه ای بالغ بر ٥ میلیارد تومان داشته باشیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر کمیته مالی نمایشگاه: ٥ میلیارد تومان پیش بینی ما از هزینه نمایشگاه قرآن است

امیر اشراقی در مورد هزینه های نمایشگاه اعلام کرد: پیش بینی می کنیم تا پایان بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن هزینه ای بالغ بر ٥ میلیارد تومان داشته باشیم.

هومن بهلولی- روابط عمومی

مدیر کمیته مالی نمایشگاه

امیر اشراقی مدیر کمیته مالی و جذب مشارکت های بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قران کریم در خصوص برآورد کلی هزینه های نمایشگاه تااین لحظه، به ستاد خبری نمایشگاه قرآن گفت: هزینه های نمایشگاه در چند بخش تقسیم می شود که شامل هزینه های تولید محتوا، هزینه های اجرا و هزینه های پشتیبانی است. هرچند تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه قرآن نمی توانیم هزینه ها را به صورت شفاف اعلام کنیم اما باتوجه به هزینه های سال گذشته که نزدیک به چهار میلیارد و دویست هزار تومان هزینه شده بود، امسال نیز با توجه به گستردگی نمایشگاه هزینه پنج میلیارد تومان تخمین زده می شود.

او همچنین بااشاره به بخشهایی که هزینه بیشتری در آن صرف شده است گفت: ما سعی کرده ایم که در صرف هزینه های محتوایی و تولید برنامه تلاش بیشتری شود و از هزینه های پشتیبانی که هر ساله حجم بسیاری از هزینه ها را به خود اختصاص داده است کاسته شده است.

اشراقی همچنین درخصوص برآورد فروش محصولات تا کنون گفت: امسال با توجه به یارانه ای که به نمایشگاه قرآن اختصاص یافت و در اختیار گروه های هدف که موسسات قرآنی و دانشجویان و طلاب هستند قرار گرفت؛ شاهد گردش مالی خوبی نسبت به سال های گذشته بودیم و این گردش مالی خیلی بیشتر شد. البته با توجه به گستردگی بخش فروش در بخش هایی مانند عفاف و حجاب و ناشران پیش بینی می شود حداقل دوبرابر سال گذشته فروش داشته باشیم. این درحالی است که نمایشگاه امسال با استقبال بیشتری رو برو شده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل کنند.