تبیان، دستیار زندگی
بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن امسال در بخش محصولات فرهنگی با ١٨٢٧ محصول از ٥٧ تولید کننده شرکت کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور ٥٧ شرکت با ١٨٢٧ محصول در بخش محصولات فرهنگی نمایشگاه قرآن

بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن امسال در بخش محصولات فرهنگی با ١٨٢٧ محصول از ٥٧ تولید کننده شرکت کرده است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نمایشگاه قرآن

به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن، بخش محصولات فرهنگی در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم با ارائه محصولاتی مرتبط با موضوعات قرآنی و شکوفایی و نوآوری استعدادهای هنری مرتبط با قرآن و عترت، با ارائه محصولاتی در قالب تابلو فرش، شیشه و آینه، معرق چوب و مس، منبت، مرصع و تابلو سنگ و هنر ماسه در بخش پایانی شبستان مصلای امام خمینی (ره) به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می دهد.

غرفه های حاضر در این بخش، پس از اعلام عضویت و تقاضا در این بخش در سامانه نمایشگاه قرآن، ورود اطلاعات کلیه آثار قابل عرضه در نمایشگاه، تکمیل مراحل ثبت نام از قبیل متصدیان غرفه، متراژ درخواستی و اطلاعات حساب دستگاه کارتخوان بانک عامل، تشکیل شورای فنی ارزیابی محصولات فاخر قرآنی انتخاب شدند و متقاضیان واجد شرایط در این بخش حضور دارند.

درحال حاضر نیز ٥٧ شرکت تولیدکننده داخلی از تهران و ٨ استان کشور با عرضه بیش از ١٨٢٧ محصول در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور دارند و محصولات خود را برای فروش ارائه داده اند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این بخش از محصولات این غرفه ها خریداری کنند.

بنابراین گزارش، در بخش محصولات فرهنگی و هنری نمایشگاه قرآن بیش از ٢٠ محصول جدید ارائه شده است که از آنجمله می توان به، معرق و منبت با چوب و مس، کار های هنری بر روی میوه کاج، طراحی آیات قرآن بر روی سنگ و نوشتن نام روی برنج اشاره کرد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل کنند.