تبیان، دستیار زندگی
مدیر بخش حوزوی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از حضور قریب به ۴۰ موسسه حوزوی در نمایشگاه و ارائه ۱۶۰ اثر جدید قرآنی توسط مراکز و موسسات قرآنی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور ۴۰ موسسه حوزوی در نمایشگاه قرآن/ ارائه مشاوره به بیش از ۸ هزار نفر در سال گذشته

مدیر بخش حوزوی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از حضور قریب به ۴۰ موسسه حوزوی در نمایشگاه و ارائه ۱۶۰ اثر جدید قرآنی توسط مراکز و موسسات قرآنی خبر داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نمایشگاه قرآن

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن طیب حسینی در گفت وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن کریم اظهارداشت: بحمدالله امسال بخش حوزوی دوازدهمین حضور مستمر و پرافتخار خود را با حدود ٤٠ موسسه و نهاد فاخر تجربه می کند.

رئیس شورای روابط عمومی مراکز حوزوی افزود: این بخش هر سال با برنامه های متنوعی در نمایشگاه حضور پیدا می کند به طوریکه هر یک از این غرفه های حاضر در بخش حوزوی آخرین دستاوردها و تلاش های یکساله خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: در این دوره با ١٦٠ اثر جدید با محوریت قرآن، اخلاق، سبک زندگی در قالب نرم افزار، سایت، کتاب، مجلات و در موضوعاتی ازجمله ؛ خانواده ، کودک، نوجوان، تربیت، انتظار، مهدویت، زن از منظر قرآن، سبک زندگی اسلامی ایرانی، معارف قرآن آثار ارزشمندی را در معرض دید مخاطبان خود قرارداده ایم.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل کنند.