تبیان، دستیار زندگی
شد  به مناسبت سال پیامبر اعظم(ص) و اطلاع‌رسانی دقیق و علمی از نقش آن بزرگوار، پایگاه اینترنتی پیامبر اعظم (ص)، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها راه اندازی شد. حجت‌السلام صالح قنادی، مسؤول اداره و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایت پیامبر اعظم(ص) راه اندازی شد

به مناسبت سال پیامبر اعظم(ص) و اطلاع‌رسانی دقیق و علمی از نقش آن بزرگوار، پایگاه اینترنتی پیامبر اعظم (ص)، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها راه اندازی شد.

حجت‌السلام صالح قنادی، مسؤول اداره واحد پاسخ و مشاوره نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، ضمن بیان این مطلب افزود: یكی از فعالیت‌های این واحد برای سال پیامبر اعظم (ص) كه از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد، راه‌اندازی پایگاه اینترنتی پیامبر اعظم (ص) است.
وی هدف از راه اندازی این پایگاه اینترنتی را اطلاع رسانی جامع، دقیق و علمی از فعالیت‌ها و نقش آن حضرت در تحول جهانی و هدایتگری جوامع به سوی توحید و كمالات اخلاقی دانست و بیان داشت: تلاش می‌كنیم تا همه مقالات مربوط به آن حضرت را گرد آوری كرده و در سایت قرار دهیم.
اقای قنادی با اعلام آمادگی نهاد برای همكاری و تقویت محتوایی سایت گفت: علاوه بر بخش پرسش و پاسخ‌های مربوط به آن بزرگوار ، بخش كتاب الكترونیكی و نگارخانه و بخش های دیگر نیز ایجاد شده است و با همكاری دیگر نهاد‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی امیدواریم تا این سایت به عنوان یك پایگاه اینترنتی مرجع و منبع مطالب، نیازهای مخاطبان را بر آورده سازد.
به گزارش پایگاه اینترنتی پرس‌ وجو، اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با همكاری گروه‌‌های هشت‌گانه علمی و تخصصی قرآن وحدیث، احكام، فلسفه و كلام، اخلاق و عرفان، تربیتی و روان‌شناسی، اندیشه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و گروه تاریخ و سیره تا كنون به بیش از پنجاه هزار پرسش دانشجویی در موضوعات مختلف اندیشه دینی، مشاوره، احكام و مانند آن پاسخ داده است.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی
http://www.payambarazam.ir
از این پایگاه بازدید كنند.