تبیان، دستیار زندگی
مرتضی خدمتکار از ایجاد پنج گروه تخصصی حفظ قرآن، فهم و تدبر قرآن، کودک،قرائت، ترجمه و تفسیر در کمیته موسسات و نهادهای غیر دولتی بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فعالیت پنج گروه تخصصی در کمیته موسسات و نهادهای غیر دولتی نمایشگاه قرآن

مرتضی خدمتکار از ایجاد پنج گروه تخصصی حفظ قرآن، فهم و تدبر قرآن، کودک،قرائت، ترجمه و تفسیر در کمیته موسسات و نهادهای غیر دولتی بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن خبر داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

کمیته موسسات و نهادهای غیر دولتی نمایشگاه قرآن

به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم،مرتضی خدمتکار آرانی معاون محتوایی نهاد و موسسات غیر دولتی در رابطه با عملکرد و فعالیت های این نهاد گفت: ما در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم در بخش موسسات قرآن به دنبال یک تغییر رویه نسبت به سال گذشته بودیم و بر این اساس در ابتدای این دوره فعالیت موسسات قرآن در ٥ گروه تخصصیی از جمله حفظ قرآن، فهم و تدبر قرآن، کودک،قرائت، ترجمه و تفسیر تقسیم شده است و براین اساس هم موسسات شاخص در کشور را شناسایی و برای حضور در این نمایشگاه  فراخوان دادیم.

وی افزود: هدف ما در بخش موسسات قرآن در مرتبه اول الگو سازی و معرفی موسسات شاخص در حوزه های مختلف قرآنی و مراکز مردمی بوده است که به لطف خداوند متعال این اتفاق در نمایشگاه امسال انجام شده است.

وی در خصوص موسسات موفق تشریح کرد: ما در نمایشگاه امسال با حضور موسسات قرآنی موفق از جمله دارالقرآن کریم،بیت الحزان فارسی، مهد قرآن تهران،مکتب قرآن و... میزبان آن ها هستیم.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از بخش های موسسات برگزاری سلسله نشست های تخصصی تحت عنوان راهکار گفتمان سازی قرآن در جامعه است که در هر یک از نشست ها اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر طلاب، روحانیون، دانشجویان،مدیران و فعالان قرآنی کشوربا حضور در سالن همایش های مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل کنند.