تبیان، دستیار زندگی
نمایشگاه ١٧ هزار شهید ترور در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن برپا شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه ١٧ هزار شهید ترور در نمایشگاه قرآن

نمایشگاه ١٧ هزار شهید ترور در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن برپا شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

شهید

به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن بنیاد هابیلیان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در بخش شرقی مصلای امام خمینی در نمایشگاهی در مورد شهدای ترور برگزار کرده است.

در این نمایشگاه بیش از ٤٠ تابلو در بر دارنده اطلاعاتی درخصوص ترور، تروریست، خانواده شهدای کشور و... به صورت اینفوگرافی به نمایش گذاشته شده است چنانکه مخاطبان می توانند سیر شهدای ترور را طی سلهای مختلف در بخشهای مختلف به نظاره بنشینند.

در این نمایشگاه به ١٧ هزار شهید مظلوم ترور نیز اشاره شده است و تصاویری از برخی از آنها به نمایش گذاشته شده تا موضوع قربانیان ترور در ایران را نشان دهد.

یکی از نکات بارز این نمایشگاه طراحی اینفوگرافی آثار ارائه شده در نمایشگاه است که با تلفیقی از عکس، تصویر و متن شهدای ترور را معرفی و سیر ترور در ایران توسط گروه های مختلف را نشان داده است.

در حاشیه نمایشگاه شهدای ترور نیز بخشی به فروش کتاب، CD درخصوص مسئله ترور اختصاص یافته است همچنین بخشی نیز به ارائه مجموعه مقالات اولین کنگره ملی ١٧ هزار شهید ترور اختصاص یافته و مخاطبان می توانند در این خصوص اطلاعات کسب کنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل کنند.