تبیان، دستیار زندگی
بخش عفاف و حجاب بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن امسال برای وسعت بخشیدن به جامعه مخاطبان خود اقدام به عرضه لباس اجتماع نوجوانان در این بخش کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عرضه لباس اجماع نوجوانان در بخش عفاف و حجاب بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن

بخش عفاف و حجاب بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن امسال برای وسعت بخشیدن به جامعه مخاطبان خود اقدام به عرضه لباس اجتماع نوجوانان در این بخش کرده است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

بخش عفاف و حجاب بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن

به گزارش تبیان و به نقل از ستادخبری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن، بخش عفاف و حجاب در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن، ششمین دوره حضور خودرا پشت سر می گذارد و امسال با توجه به استقبال مخاطبان، فضای بیشتری در انتهای شبستان و در رواق غربی با مساحتی بالغ بر ٩٠٠٠ متر مربع در اختیار این بخش قرار گرفته است. بخش عرضه و فروش محصولات عفاف و حجاب در انتهای شبستان ١و ٢در کنارصحن یاس قرار گرفته است و بخش تبلیغی و ترویجی در رواق غربی در فضای حدودا ٢٥٠٠متری مستقر است.

در بخش فروش و عرضه بالغ بر یکصدو هشتاد غرفه از فعالان، طراحان و تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب گردهم آمده اند که در فضای شبستان در حال ارائه آخرین محصولات خود به بازدیدکنندگان هستند.

با اضافه شدن بخش‌های فروش و عرضه به بخش عفاف و حجاب، برخی محصولات تازه و جدید در این بخش ارائه شده است که از آنجمله می توان به لباس اجتماع نوجوان و مانتو اجتماع نوجوان، مانتوی اجتماع بزرگسالان، پوشاک مردانه اشاره کرد.

در این بخش، تولید کننده چادرهای آماده در انواع مدل ها و فروشندگان پارچه های چادری و تولید کنندگان ملزومات عفاف و حجاب،فروشندگان و تولید کنندگان پوشش سر نیز حضور دارند.

رونمایی محصولات عفاف و حجاب از دیگر برنامه های این بخش است که در زمان برگزاری نماشگاه قرآن انجام خواهد شد. از جمله این رونمایی ها می توان به ست عفاف و حجاب اشاره کرد که به زودی رونمایی می شود.

بخش موسسات عفاف و حجاب نیز تعداد زیادی از غرفه های این بخش را به خود اختصاص داده است که نسبت به ارائه بروشور و ماحصل فکر و اندیشه های خود در حوزه عفاف و حجاب مشغول هستند و تاریخچه عفاف و حجاب را ارائه می دهند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند.