تبیان، دستیار زندگی
یک عضو هیأت رئیسه مجلس با تشریح حادثه صبح امروز تیراندازی مجلس گفت که در حال حاضر افراد مسلح خود را در دفاتر نمایندگان محبوس کرده اند و سیستم های امنیتی و حفاظت مجلس در تلاش برای دستیگری آنها هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افراد مسلح خود را در دفاتر نمایندگان محبوس کرده‌اند

یک عضو هیأت رئیسه مجلس با تشریح حادثه صبح امروز تیراندازی مجلس گفت که در حال حاضر افراد مسلح خود را در دفاتر نمایندگان محبوس کرده‌اند و سیستم‌های امنیتی و حفاظت مجلس در تلاش برای دستیگری آنها هستند.

پیشخوان خبر تبیان
مجلس

به گزارش تبیان به به نقل از ایسنا، اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با صداوسیما، در توضیح حادثه صبح امروز تیراندازی مجلس گفت: امروز چهار نفر از افراد ناشناس از درب شمال مجلس به صورت مسلح وارد ساختمان شده و در ابتدای ورود به مراجعه‌کنندگان و محافظات درب شمال تیراندازی کردند که تعدادی نیز مجروح شدند.

به گفته وی، تیراندازی ها به سمت اندام تحتانی بوده و بعد از آن وارد ساختمان دفاتر نمایندگان مجلس شده و آنجا نیز تعدادی از افراد را مجروح کردند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس گفت که تاکنون گزارشی از کشته شدن و به شهادت رسیدن فردی به ما نرسیده است اما تعدادی از افراد مجروح شده‌اند.

رنجبرزاده تأکید کرد که کسی از نمایندگان مجروح نشده است، همه نمایندگان در صحن هستند و صحن مجلس در وضعیت عادی به برنامه قانون‌گذاری می‌پردازد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر افراد مسلح خود را در دفاتر نمایندگان محبوس کرده‌اند و سیستم‌های امنیتی و حفاظتی مجلس در تلاش برای دستگیری آنها هستند.


منبع : ایسنا