تبیان، دستیار زندگی
سلمان حمزه پور کارگردان به همراه گروه مستندسازان آرتا با دوربین های خود در مکان های مختلف در صدد راستی آزمایی اخلاق و خلق و خوی بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن به صورت مخفی برآمده اند و ممکن است شما نیز سوژه این گروه قرار گیرید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراقب دوربین مخفی بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن باشید!

سلمان حمزه پور کارگردان به همراه گروه مستندسازان آرتا با دوربین های خود در مکان های مختلف در صدد راستی آزمایی اخلاق و خلق و خوی بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن به صورت مخفی برآمده اند و ممکن است شما نیز سوژه این گروه قرار گیرید.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نمایشگاه قرآن

به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیت و پنجمین نمایشگاه قرآن، این روزها فضای شبستان مصلای امام خمینی علاوه برآنکه میزبان علاقه مندان و بازدید کنندگان از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است، میزبان دوربین مخفی نیز شده است. چنانکه سلمان حمزه پور کارگردان این پروژه به همراه گروه مستندسازان آرتا با جا ساز کردن دوربین های خود در مکان های مختلف در صدد راستی آزمایی اخلاق و خلق و خوی بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن برآمده اند.

این دوربین مخفی به صورت تکنیک سه دوربینه اجرا می شود و شامل بیش از ٣٠ آیتم با موضوعات قرآنی و مفاهیم اخلاقی و انسانی است.

این دوربین مخفی با همکاری روابط عمومی معاونت قرآنی در تمام فضای شبستان مصلای امام خمینی اجرا می شود و گاهی بازدیدکنندگان سوژه دوربین مخفی خواهند بود و گاهی غرفه داران و حتا مسئولان اجرایی نیز ممکن است تبدیل به سوژه این دوربین مخفی شوند.

بیشترین موضوعاتی که در آیتم های دوربین مخفی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قران کریم در نظر گرفته شده است شامل موضوعاتی از جمله صبر، راستگویی ، احترام به دیگران، امانتداری و... می شود. هدف از اجرای این دوربین مخفی بران است تا مفاهیم قرآنی به شکل ساده و با زبان ساده به بیننده منتقل شود.

در نهایت نیز، کلیپی از فیلمهای مختلف دوربین مخفی برای اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم منتشر می شود. همچنین این فیلمها در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته خواهد شد. البته در نهایت در قالب DVD به بازار ارائه خواهد شد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند.