تبیان، دستیار زندگی
از نظر من موسسه تبیان با پاسخ به نیاز مخاطبان، ابتکار بسیار خوبی به خرج داد تا جایگاه خود را در فضای مجازی مشخص و تثبیت نماید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : آزاده مرنی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جایگاه ویژه تبیان در فضای مجازی

از نظر من موسسه تبیان با پاسخ به نیاز مخاطبان، ابتکار بسیار خوبی به خرج داد تا جایگاه خود را در فضای مجازی مشخص و تثبیت نماید.

مصاحبه: آزاده مرنی -بخش اجتماعی تبیان
جایگاه ویژه تبیان در فضای مجازی

در هشتمین روز از برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم، غرفه ی تبیان میزبان مهندس سید مصطفی میرسلیم بود. وی در نشستی صمیمانه گفت : "به برکت قرآن، هر سال نمایشگاه قرآن کریم تحول خوبی پیدا می کند و مردم به مبارکی ماه رمضان در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند. مردم ما از این قبیل نمایشگاه ها الهام می گیرند و از این فضا تاثیرات فراوانی می پذیرند. انشاالله که این رویه ادامه پیدا کند."

وی در ادامه گفت: "در این سال هایی که نمایشگاه قرآن برپا شده؛ یعنی از سال ١٣٧٢ به این سمت الحدالله هرسال شاهد رشد خوبی در این زمینه بوده ایم و الان که بنده داشتم مقایسه می کردم این نمایشگاه را با اولین نمایشگاه قرآنی که در دوران خود من برگزار شد، می بینم که پیشرفت بسیار بسیار گسترده ای داشته ایم."

ابتکار موسسه تبیان

از نظر من موسسه تبیان با پاسخ به نیاز مخاطبان ، ابتکار بسیار خوبی به خرج داد تا جایگاه خود را در فضای مجازی مشخص و تثبیت نماید و این کار باید همیشه به روز و به هنگام باقی بماند، یعنی باید با دقت نیازها و خواسته های اقشار مختلف جامعه بررسی و در زمینه ی پاسخگویی به آن در سریع ترین زمان تلاش شود."

امروزه باید دقت داشته باشیم که جهانیان در فضای مجازی چه می کنند و چه ابتکاراتی را به کار می گیرند و ما هم از این ابتکارها با توجه به فرهنگ اسلامی و ایران نهایت استفاده را داشته باشیم. باید جذابیت های فعالیت های در این فضا افزایش یابد و ما شاهد آن هستیم که جوانان فعال در موسسه تبیان چنان ابتکارات و خلاقیت هایی را به کار بسته اند که دیگران از آن متاثر هستند و اینجاست که می توان گفت تبیان حضوری زنده و موفق در فضای مجازی دارد که بسیار ارزشمند است. بنده هم مشوق چنین اموری بوده و هستم و از خدا می خواهم که این موفقیت را افزون کند.