تبیان، دستیار زندگی
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برای رفاه حال بازدید کنندگاه اینترنت رایگان را در اختیار افراد قرار داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اینترنت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برای رفاه حال بازدید کنندگاه اینترنت رایگان را در اختیار افراد قرار داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

اینترنت

سید امین میرشفیعی، مدیر فن آوری و اطلاعات بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن از راه اندازی اینترنت رایگاه برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه خبر داد.

به گفته او، پهنای باند اینترنت نمایشگاه قرآن نسبت به سال گذشته دو برابر شده است و از امروز بازدیدکنندگان می توانند به صورت رایگان به اینترنت وای فای با سرعت مطلوب دسترسی داشته باشند.

میرشفیعی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه سال جاری، با در نظر گرفتن ٤ تا ٦ نقطه ایستگاه اینترنت، بازدیدکنندگان در تمام بخشهای شبستان مصلای حضرت امام خمینی (ؤه) می توانند به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشند.

او همچنین از انجام فعالیتهایی درحوزه شبکه و پشتیبان بن کارتهای طلاب و دانشجویان خبر داد و گفت: این امکان ایجاد شده است تا طلاب و دانشجویان بادر دست داشتن بن کارتهای مخصوص، از این امکانات استفاده کنند.

به گفته میرشفیعی، به لحاظ اهمیت تولید محتوا و فعالیت رسانه ها در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اینترنت و پهنای باند اختصاصی برای رسانه های دیجیتال در نظر گرفته شده است تا فعالیت آنها تسهیل شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند.